org lain dah semalam lagik dah buat n3 panas ni...aku baru t'kedek2 nak post pagi ni...(uhhhh...dah t/hari pung....) biasalah kan...t/jawab yg penting harus didahulukan.....
semalam slps balik dari umah CMG aku pi umah adik kat gelang patah....stay kat situ kejap sbb mlm ada gathering kat umah kawan en.suami pulak ( skrg ni en.suami tgh hangat menjalankan misi jejak kasih kawan2 sekolahnya dulu....) kebetulan umahnya dekat Kulai juga ( Tmn Permata Impian...klu x silap lah..ingat2 lupa) jadi kami pun singgah,ingat nak singgah petang bali dr umah CMG tu tp kawan en.suami ada hal pulak.....

~ posing dgn baba sementara menunggu ayu sampai...~
~ bolatnya mata saya....~
~ gambar ni jer yg sempat aku snap guna hp cap ayam aku....segan aku semua org dok tayang DSLR...uhukssss....nak jugakkkkkk!!!!! baba...kene kumpul duit nih..... ^____^~

~ budak ini kan x reti nak duduk diam.....tgh aku sibuk nak ambik makanan dia pun sibuk nak ikut.....x reti dok diam..sampaikan t'langgar gelas yg CMG susun kat tepi meja tu...nasib baik x b'derai ke lantai...dibuatnya t'golek2 semua gelas2 tu...miskin mama dik oiiii nak m'ganti.....huaaaaaaaaa~
~ yeayyyy...akhirnya dapat gak b'gambar dgn blogger tegar ini..yg sgt rajin buat mcm2 segmen...sebenarnya aku x sempat pun nak sembang2 dgn ben..gambar ni pun aku ambik masa aku dah sibuk2 nak balik...si firas dah mula menangis n resah sbb dah sampai waktu tido dia...maklumlah biasa kat umah tido pakai buai letrik....tp aku sempat lah sembang dgn zila (wife ben) peramah n manis orgnya....^___^ ~
~ ni antara juadah yg disediakan oleh tuan umah....( gambar copy dr blog ayu....tq ayu!!) selain ni ada juga cheese cake n nasi ayam....klu nak tgk gambar juadah2 yg lain blh klik SINI...sedih tau sbb aku x sempat nak merasa semua juadah yg ada....sibuk dgn anak2....dgn CMG pun sempat sembang kejap masa aku dah nak balik.....mmg sempoi lah CMG ni....best giler!!! nnti nak dtg lagi yer cik mat...heheheh...lain kali dtg umah cik mat aku nak makan byk2....buat je mcm ben kan...x payah kene pelawa terus makan....opsssssssssssssss...sori ben..ngeh3!!!~
masa aku dah balik
kak yatie baru sampai, x sempat aku nak sembang2 dgn dia tp sempatlah ambik gmbr dgn dia...itu pun dgn ehsan DSLR ayu.....
pada
CMG "terima kasih daun keladi,pjg umur n murah rezeki kami dtg lagi...." balas pantun 2 kerat jer cik mat xreti nak buat pantun2 yg best mcm cik mat tue....eheheh
apa yg dapat aku katakan mmg seronok sgt sbb dapat jupa kawan2 blogger yg lain...w'pun masa mula2 sampai tu aku rasa kecik jer sbb blog aku ni bukan ada sapa2 kenal pun...x glamor..uhuksss....tp alhamdulillah semuanya ramah tamah....
paling yg x aku lupa masa team 1tube nak suruh buat ending program Vblog...kelakar rasanya tp best!!!! satu pengalaman baru...
