December 19, 2012

harraz terkini....

Assalamualaikum....

lama x citer ttg harraz kan... alhamdulillah next week (19hb) dah genap 4 bulan....bulan lepas masa timbang berat dia 6.8 kg (menjawab soalan kak fiza... ) bulan ni xder timbang,tunggu next month baru timbang lagik...

ramai yg x caya harraz baru nak masuk 4 bulan sbb badan dia keras & kepala dah tegak, 3 org anak2 saya sblm ni x menyusu badan & bila harraz fully bf mmg saya rasa sgt2 p'bezaannya.. harraz ni badan dia tegap, klu kita pegang mmg x mahu di dudukkan asyik nak b'diri jer....


~ tgh kemaruk meniarap skrg ni...pantang letak bawah n dibaringkan terus jer nak meniarap... ~


~ blh jadi anak murid cikgu siti hajar ni... rajin buat bubbling.... uhuhuuu ~


~ geram smpi ketap2 bibir..sedaya upaya nak ambik bunga manggar yg bling2 tu... ~


~ cinta hati mama & baba....harraz masih tidur b'bedung lagik, mak mertua saya kata "ketat betul bedung smpi x b'nafas harraz" hehheeee....saya mmg ikat dia ketat2 sbb klu x buat mcm tu dia mmg x lena tidur...semua anak2 saya mmg mcm tu... ~














p/s : gembira mendapat berita saya bakal menerima anak sdra lagik tahun hadapan.. alhamdulillah.


9 cerita dari hati:

AnneRaini said... Reply To This Comment

kelakar tgk muka harraz kena bedung..mcm redho je..hehe

Nad @ MamaZN said... Reply To This Comment

Bagusnya haraz tido dibedung lagi..
Nayli ni jgn harap..umo 3 mggu dh xnk dibedung
Skrg ni selimut pun xnak..
Bestnye tgk harraz, tough! :)

lieyalatif said... Reply To This Comment

anak2 lieya pun dulu mmg berbedung kalo tdo ....kalo tak dieorg mcm tau2 jek tak mo tdo...bile bedung..eh elok plak leh tdo heeheheeheh

harraz mmg iras firas....alhamdulillah...moga2 selama mungkin dpt bf harraz ye lia...in sha allah...

Kakzakie said... Reply To This Comment

Sebijik muka Firas. Kalau besar dah lebih kurang saiz dah macam kembar Lia.

Anak-anak kakak pun dulu kakak bedung sebelum tidur bagi dia lena... tak kiralah masa tidur akan keluar boxing dia..

*SiRibenMerah said... Reply To This Comment

pasrah je muka dia kena bedung.. comel~

Asfaliza Mohd Yatim said... Reply To This Comment

mmg kena ikat bedung tu kuat2 selagi bedung tu muat kan kak. muhahhaha. janji dia tido lena

Seri Kandi Tanah Jauhar said... Reply To This Comment

Subhanallah, indahnya kehidupan yang dikurniakan Allah terhadap Lia, semoga keceriaan sentiasa menyinar, Alhamdulillah...

mamalieyna said... Reply To This Comment

Kalu b3dung mmg lena tidur anak kan..hehe..mmg nmpk k3tat tu ha.. :-)

Teratak Hami said... Reply To This Comment

baby Luqman 5 bulan lebih baru 6 kg lebih skit. Mmg kalah dgn harraz... hehe ..

Ada bedung yg moden. Berzip. Akak fail bab bedung2 ni.

Bubbling tu mmg ler ... habis botak rambut akak.