December 20, 2012

persiapan...

Assalamualaikum.....

2 hari lagi....

majlis cukur jambul & akikah Harraz,Firas,Rayyan & Izara....

majlis pertunangan adik bongsu saya cu manis....

alhamdulillah persiapan dah 95% siap....

menu utk jamuan: Nasi Beriani, Kambing Beriani, Daging (lembu) Beriani, Dalca, Ayam Masak Merah, Rojak & Kopok Papadom.

air....??? x tau lagik hehee....




~ pelamin utk adik saya.... ^____^ anak2 sibuk b'tanya "mana kerusinya....???" ye la kan... selalu nampak pelamin pengantin mesti lah ada kerusinya... bila tgk kosong mcm ni dia org jd pelik... ~



~ ini juga persiapan utk adik saya.... (pinjam dari blog dia...heheheee ) ~

majlis cukur jambul & akikah akan dibuat pada pukul 10 pagi & majlis pertunangan adik selepas zuhur pukul 2 petang, pada rakan2 yg tinggal b'dekatan dgn umah ayah saya di jemputlah hadir memeriahkan majlis....

11 tahun yg lalu saya juga bergelar tunangan org tapi b'beza satu hari...saya bertunang dgn suami 21hb disember 2001 & dinikahkan 6 bulan selepas itu pada 31hb Mei 2002....


semoga majlis akan b'jalan dgn lancar seperti yg dirancang... In Sha Allah....












p/s: walaupun saya sgt2 gembira berada di kampung tapi x dinafikan setiap malam saya tgk kalendar kat hp... m'hitung hari nak balik melaka... rindu kat umah saya...rindu kat BM saya (huhuuu...gitu sekali) rindu kat kete maroon5 saya.... & yg paling saya rindu dah tentulah 'cinta hati' saya..... ^____^

10 cerita dari hati:

lieyalatif said... Reply To This Comment

wahhhhhhhhhhhh cantik pelamin tu lia!!! untung org sekarangkan ...tunang2 dah merase pelamin...mcm adik lieya gak le....jaman2 kite jek takde hahaahahah dok dlm bilik tgu bakal mak mertua dtg sarung cincin kikiki

semoga majlis berjalan lancar dan semua anak2 yg bakal dicukur jambul behave sepanjang majlis yeak....

AnneRaini said... Reply To This Comment

kalau umah sy dekat, sy dtg tau kak lia..hehe

semoga semuanya berjalan lancar..

ieja amieja said... Reply To This Comment

simple tp menarik pelamin tu lia..
semoga majlis berjalan lancar nnt..

Nad @ MamaZN said... Reply To This Comment

Tunang pun pelamin dah cantek,ape lagi la kalu kenduri kawennya nnt ni kan kak? Hheheh..
Sweet jek kalernya
Moga majlis berjalan lancar hendakNya.. =)

Teratak Hami said... Reply To This Comment

Semoga persiapan berjalan dengan lancar. Lia kena akikah 4 ekor kambing la ye?? InsyaAllah akak plan nak buat akikah bulan 2 nanti.

citarasa rinduan said... Reply To This Comment

syukur.. majlis bjln dgn baik

kreatif cu maniss

menu bt tekak ayu ngidammm

Izan Ishak said... Reply To This Comment

cantik sangat2 pelamin tu kak lia... izan dah tengok dah gmbr cu manis masa bertunang tu kat fb kak... tahniah ye utk cu manis!

mamalieyna said... Reply To This Comment

Waah cu manis dh jd tunangan org..tahniah..cantik pelamin :-)

Eheh..hampir sama tarikh pntg kita..eina btunng 22.12, akad nikah 31.05 :-)

♥ ROS ♥ said... Reply To This Comment

Semoga semua berjalan lancar yer... :) bestnyer...

Kakzakie said... Reply To This Comment

Pelaminnya cantiklah Lia. Kakak dulu tunang tak ada pelamin-pelamin. Sarung cincin pun kat bilik aje.

Tengoklah tu siap ada dragon-fly lagi pada bunganya. Siapalah yg buat cantik-cantik nie semua.

Tahniah buat CU Manis.