August 01, 2010

aduhai....

cuaca hari ni mendung jer dr pagi td.....rasamcm kat camaron highland plak...bila cuaca mendung2 mcm ni rasa mcm x der mood jer...

lbh2 lg bila en.suami pun x der...sembang jer la dgn anak2...

smlm ceria jer umah ni sbb mak n adik aku dtg....

aku masak special...dah lama mmg aku ngidam nak makan makanan ni....ni semua gara2 ada sorang blogger masakan yg dok tayang kat blog dia la aritu...terus t'liur aku nak makan....klu nak tgk resepi KLIK sini yer.....di jamin sedap....cuma aku ada m'derhaka sikit kat resepi tu (pinjam ayat cik mat gebu...), klu ikut resepi asal x ltk udang kering....tp aku tambah sikit...

bila mak kata nak dtg..aku pun dgn senang hati terus buat..sbb meriah sikit bila makan ramai2 nih....

korang nak tau aku ngidam apa????

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

~ LAKSA JOHOR~

~sedap sgt laksa ni...(puji masakkan sendiri lagi...) b'kali2 aku dok ulang makan....~


p/s : terima kasih yer ana.....


8 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

uwaaaaaa

JaJa'Z said... Reply To This Comment

ntah la kak..tekak jaja memang tak bleh masuk laksa johor...

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

wah..ngidam rupanya...banyak kak jual laksa johor ni

dieya said... Reply To This Comment

kalau tekak k jaja takleh masuk, meh masuk kat tekak dieya.. hahaha!
for me laksa johor ok lagi.. laksa penang kureng sikit. soto jugak best!
p.s. i got ur e-mail, thank u :-D

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

alahai...jgn la nangis....jap lagi balik m'sia ko suruh jer ana buatkan... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja..

x per jaja...citarasa masing2 mmg b'beza kan... ;)

Mamamya said... Reply To This Comment

awe...

tp klu dapat buat sendiri lg puas hati kan...dapat juga jamu jiran tetanga sikit...

Mamamya said... Reply To This Comment

dieya...

akak dua2 laksa pun suka (penang n johor)tp en.suami lbh suka yg penang....

klu soto mmg la x blh nak tolak...mmg best!!

p/s : ehehehe...ok dear!