March 19, 2013

lokasi lepaking!!

Assalamualaikum...

hari ni share pulak n3 tempat kami selalu 'lepaking',blh kata seminggu 2-3 kali mesti makan kat "asam pedas claypot" ni smpi tauke dia mmg dah kenal lah dgn kita org...menu pun x penah tukar. asyik2 asam pedas ikan pari & pau kaya 2 biji.. air milo ais,nescafee tarik & sirap suam... itu je lah.

penah buat n3 sebelum ni kat sini


 
~ menu utk abg chik.. pau kaya,tp lbh pada dia main2 je kalau makan.. mama juga yg kene habiskan ~


~ harraz sampai ngences (m'leleh air liuq) huhuuu ~


~ kak long yg moody manjang... marah sebab x dapat nak duduk sebelah mama.pada hal depan mama je ni..bukan lah jauh mana pun.. alahai la kakak.... ~


~ kak ngah yg happy go lucky + terlebih aktif... susah suruh dia makan.. selalu order pau kaya je kongsi dgn harraz ~



~ ini plak menu mama & baba... asam pedas ikan pari,kat sini klu order asam pedas mmg akan dapat 1/2 telo masin & sayur. sayur ni tukar2.. kadang2 kobis grg + lobak merah,kacang + lobak merah @ tauge + lobak merah, dulu jarang jumpa kacang bendi dalam asam pedas claypot ni tp sejak akhir2 ni dah ada byk plak... ~


~ kak long dah tahan pedas skrg...klu dulu order 2 pinggan asam pedas & 1 keping roti canai kosong tp skrg dah tukar...dah x der  roti canai lagik sbb menu kakak dah sama dgn mama & baba... ~















selalu buntu mencari idea nak bawakan bekal sekolah damya,dia x suka bawa nasi @ mee goreng...sebab damya ni makannya lambat jd selalu dia nak bawa nugget,roti gulung hotdog,donut,jemput2 manis (jenama ADABI)


6 cerita dari hati:

Nad MamaZN said... Reply To This Comment

Kak, kasi location kedai ni bleh?
Terliur plak nengok asam pedas tu

AnneRaini said... Reply To This Comment

akak kena mintak kad ahli dgn taukeh kedai ni..hahhaa

Ismaliana Sulaiman said... Reply To This Comment

test...

mamalieyna said... Reply To This Comment

Sedapnye menu... :-)

Waaah hero2x makin encem la...suka tengok..

lieyalatif said... Reply To This Comment

pandai anak lia makan pedas...kalo mia jgn harap le...ikan tu kene tos pastu boh kicap banyak2..adoyai!! heheheeheheh

kak long mmg anak mama nie....berebut2 nak dok sebelah mama yeak heheheeh....biase latu lia...anak2 ni ade ajek hal nak gaduh kan hahaahahah

Izan Ishak said... Reply To This Comment

sedapnya kak lia... mmg fevret betullah kalau tiap2 minggu tak miss ke sana kan.

anak2 izan cuma muhaimin je yg berani dah mkn pedas. itupun pedas yang mild je mcm ummi nya jugak. semalam lagilah... ummi buat sambal kicap letak cili potong, cuma berani amik cili besar je. cili padi blm berani... kes malas nak tumbuk jadi sambal kicap betul2... hehe...