September 24, 2012

disebalik tabir...

Assalamualaikum....



mengintai disebalik tabir...... tu je yg sempat di waktu ini... :)











p/s: demi masa.....................









10 cerita dari hati:

Sari Yusa Ibrahim said... Reply To This Comment

comelnya yang di sebalik tabir tu..

samalah dgn akak, sekarang ni mengintai jer yg sempat.. huhu

Kakzakie said... Reply To This Comment

Kakak-kakak ke sekolah dia tak ada teman so main langsirlah Lia. Tunggu adik besar sikit ye bolehlah tunggang motor yg babah beli hari itu berdua.:)

Asfaliza Mohd Yatim said... Reply To This Comment

ni baru betul di sebalik tabir

mamalieyna said... Reply To This Comment

alolo...comel sgt makhluk di sebalik tabir tu..wlupun balik tabir, jelas skali kecomelannya..hee~

takpe take ur time...hehe~ pelan2x,,

wifenavy said... Reply To This Comment

Ish!! baguih title n3 nih.. expectation akak lain.. suuuuwittt sgt2x dan comey3x

chinta... said... Reply To This Comment

alolololo..sweet je :)

♥ ROS ♥ said... Reply To This Comment

Di sebalik tabir ape tu?? Ade makna kah?? Hahaha :)

LYAfrina said... Reply To This Comment

alahai..kiut je budak d sebalik tabir tu...

xpe..silau2 d sebalik tabir pon.. lg pon ad baby bru, msti sibukkan..dgn rutin y berubah

lieyalatif said... Reply To This Comment

xpe lia...paham keadaan lia skrang..sure sedang menyesuaikan diri ngan ade 4 org anak kan...lagi2 ade si kecil comel tu....

firas jgn buli mama tau...kene tolong mama take care adik tau heheeheheh

Izan Ishak said... Reply To This Comment

samalah kita kak.. rasa cam terkejar2 sgt sejak mak balik kg nih.