February 15, 2013

wajah baru....

Assalamualaikum.....

Setelah sekian lama saya menyepikan diri ( ececehhh...mcm artis plak...heheheee) hari ini saya muncul bersama wajah baru ^____^ comel kan....

terima kasih pada AcuRose Studio kerana telah merealisasikan impian saya... dah lama menyimpan impian nak make over blog...kebetulan saya dah cash out nuffnang ( sbnrnya duitnya x dapat pun lagik...hukhukhukk ) kali ni saya bagi reward pada blog "KAUDIHATIKU".in sha Allah next time bagi reward pada anak2 pulak (klu nuffnang dah byk semula lah....rasa2nya 3-4 tahun lagik kot....heheheeee)




~ salam rindu dari saya & anak2.... ~














sedang merancang percutian bersama keluarga.... ^_____^ hajat nak ke cameron highland,klu ada kawan2 yg pernah ke sana blh la share info2 hotel & tempat2 menarik yg mesti dilawati....

7 cerita dari hati:

AnneRaini said... Reply To This Comment

rindulah kak oiii kat akak dgn anak2. nak gi cameron bawa sy boleh? hehehe

lieyalatif said... Reply To This Comment

cantik sgt lia!!! kite suke2....leh le lepas ni order design dgn yg lia buat nie....mmg berkenan kite tgk hah....comel jek blog lia skrang...

Kakzakie Purvit said... Reply To This Comment

Cantik, ceria dan cerah. Kakak bayangkan anak-anak yg empat tu anak-anak dara dan bujang comel Lia:)

nad said... Reply To This Comment

Waaaa, comelnya!!!!!
Cantek blog akak =)
Kalu nk tgk cuti2 saya p ch, bleh la klik link cameron highlands kat blog saya (sidebar)
=)

Seri Kandi Tanah Jauhar said... Reply To This Comment

wajah baru... cerita baru.. serba baru.. macam raya pulak rasanya, hehehehe..

terbaekkkkkk!!

sekadar satu coretan said... Reply To This Comment

Rumah sudah berwajah baru..ceria,,

nazayiena said... Reply To This Comment

Cantik rumah baru Lia nie.