February 20, 2013

WW # 26 : pada zaman dahulu......

Assalamualaikum....


~ rambut retro.... :) ntah tahun bila lah ni saya pun x pasti.... ~



~ bila tgk gambar saya waktu ni mcm xder rupa anak2 saya pulak...jauh btl beza ^_____^ ~
























saya penah janji nak citer ttg "misteri damya" tp masih blm sempat nak share & beberapa hari ni terjadi lagi satu misteri...saya tunggu damya balik sekolah dulu hari ni,klu misteri tu b'ulang lagi In shaa Allah saya akan share dgn kawan2..... 

Firman Allah (mafhumnya):
“Dan tidak lah mereka itu (makhluk-makhluk halus) memberi kemudaratan sedikit pun kepadamu, mana-mana orang, melainkan dengan izin Allah SWT. Dan sebenarnya mereka mempelajari perkara yang hanya membahayakan mereka dan tidak memberi manfaat kepada mereka”(Surah al-Baqarah, ayat 102)



8 cerita dari hati:

AnneRaini said... Reply To This Comment

gambar akak ms kecik ke tu? comel..hehe

misteri apa tu kak?saspennya..

p/s:belum loya2 lg..masih mcm biasa.hehe

Nad MamaZN said... Reply To This Comment

Misteri apakah itu???

Simpan lg akak gmbr2 ni ek
Nostalgia ni
Saya malu nk tgk gmbr lama
Sbb dulu kecik2 saya debab
Huhu

mamalieyna said... Reply To This Comment

Hai lieya, lama tk singgah sini..huu..

Wajah baru yg sangat comel..berkenan..nk jugak..hehehe..

Ohho..apa yg misteri tu..nnti share eh..

Apapun tcare..

Noltalgia tgk gmbr ni..

Ismaliana Sulaiman said... Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
Ismaliana Sulaiman said... Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
Kakzakie said... Reply To This Comment

Budak dulu tak pandai bergaya Lia. Cuba suruh Damia/Fiqa bergambar, nampak aje camera terus beraksi...

Kakak dulu miskin mana ada gambar-gambar Lia.

lieyalatif said... Reply To This Comment

misteri ape tu lia...hope tak le seserius mane...bawak2 pi jumpe org ygleh tgk2 kan tau...jgn dibiarkan tau....

hihii..comelnye lia dulu....kiut ape!! gambar lieya mase kecik2 mmg mate jek laa tebelalak hahahahahah

JaJa'Z said... Reply To This Comment

kalau tgk muka akak yg pic bawah tu..macam iras2 fiqa sket2...