April 06, 2012

BONDA


~ SEMOGA MAK CEPAT SIHAT....AMIN ~










p/s:badan masih x sihat lagi...mujurlah arini dah ari jumaat,esok anak2 x sekolah...klu x mesti x larat nak drive kete....

18 cerita dari hati:

ijayuji said... Reply To This Comment

Salam kak, semoga cepat sembuh juga buat bonda kesayangan akak, insyaAllah moga dipermudahkan juga segala urusan olehNya aminnnn... ni lerr perkara yg merisaukan kita, sbb tak leh nak tolong hantar kalau mak ayah sakit2 ke uuuwaaaaa....

lieyalatif said... Reply To This Comment

insyaallah lia...semoga semua dipermudahkan....mak lia sihat, anak2 sihat dan diri sendiri pun sihat...

take care yea lia...suppliment tuk baby tecik jgn lupe mkn tau....

Kakzakie said... Reply To This Comment

Doa kakak juga Lia moga mak diberi kesabaran yg tinggi dan cepat sembuh hendaknya. Lia balik Johor ke? Hati-hati dlm perjalanan Lia...

chinta... said... Reply To This Comment

salam kak,..chinta doakan semoga bonda cepat sembuh..errr lupa lak muka abg cik ikut muka nenek dia kan...

wifenavy said... Reply To This Comment

Bertenang dan sabar la mengharungi dugaan2 kecil ni ye..

Amie said... Reply To This Comment

Assalamualaikum Mamamya,
sama-samalah kita berdoa semoga bonda segera sembuh, kena bertenang ye... insya-Allah segalanya akan berjalan lancar.

Ruziatun said... Reply To This Comment

Lia kirim salam pada mak ye, cik uji doakan semoga mak lia cepat sembuh..

rasp said... Reply To This Comment

smoga mak sis cepat2 sembuh...
sedih tengok keadaan org tua bila dorang xsihat kan....

AnneRaini said... Reply To This Comment

kenapa mak akak?moga die cepat sihat ye...

Salina@IbuAqil said... Reply To This Comment

Moga BONDA cepat sihat..
Macam2 dugaan kita kan kak..
Akak kuatkan semangat yer..
Sama2 kita doakan mak akak cepat sihat sembuh & dilindungi Allah swt..
Amin!!!!
Happy weekend & take care yer.. ;)

Papa Mifz said... Reply To This Comment

semoga mak akak copek sembuh...amin...

ainnoraini said... Reply To This Comment

Semoga cepat sembuh dan dpt menjlnkan aktivi seperti biasa yg penting bykkan berehat...

Sari Yusa Ibrahim said... Reply To This Comment

berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.. semoga Lia sekeluarga diberikan kekuatan meneruskan perjuangan menjaga bonda yang sakit.. :-(

mamalieyna said... Reply To This Comment

harap bonda lieya cepat baik.. sedih kita dibuatnya...huu~

eB ezrin said... Reply To This Comment

smoga cepat semboh yer?
eB rehat lamer nmpknyer... x larat lgsg :)

eB ezrin said... Reply To This Comment

eh luper, smoga makcik juger cepat sembuh yer :)

wahida said... Reply To This Comment

kenapa dgn mak?
harap semuanya kembali ok lepas ni...

semoga makcik cepat sembuh harapnya...amin...

ieja amieja said... Reply To This Comment

salam lia..
nape ngan mak lia?? semoga cepat sembuh la hndknya..risau hati bila mak kita x chat kan..

p/s:hero dah dpt kaki la ye..akhirnye..lps ni bersedia plk sesi kejar mengejar..hehe