October 14, 2012

kite-kite ajer....

Assalamualaikum....

seperti yg dijanjikan....nak share sikit citer besday damya ari ahad lepas.majlis kecil2an je pun..cuma 'kite2 ajer' (mak sdra saya n family, kakak ipar n anak buah mak sdra saya & adik2 ipar saya) kiranya majlis bersama saudara mara lah... ^____^

sbnrnya x byk pun gambar yg diambil sbb masa tu saya sibuk menyusukan harraz...ada lah ambik 3-4 keping gambar... juadah yg disediakan pun lupa (sbnrnya x sempat) nak ambik gambar...

aritu saya cuma sediakan soto & air oren... mak sdra saya bawakan puding trifle & muffin coklat, juadah ringkas tp meriah.

w'pun x byk gmbr yg ada ttp nak juga abadikan kenangan tu kat sini utk tatapan kakak mya suatu hari nnti.....


~ gambar kakak tiup lilin... punya lah jauh sampai muncung2 mulut... ^____^ ~



~ kakak malu2 nak potong kek yg di idamkan... ~


~ Selamat ulang tahun kakak..... ^_____^ ~






















p/s: tetiba nak makan rainbow cupcakes pulak.... :)



6 cerita dari hati:

JaJa'Z said... Reply To This Comment

lawanya cake stand mya..hehehhe mahal tu..jenama tupperware..ekekek

Mamamya said... Reply To This Comment

@jaja..

hahahahaaa... emergency case.. :)

mamalieyna said... Reply To This Comment

banyaknye strawberry kek kakak, sedapnye... ^_^

takpelan sambut mcmana pun, janji anak suka.. dirai gitu kan..

Izan Ishak said... Reply To This Comment

besarnya kek kakak! sampai muncung2 dia nak tiup lilin tu~

♥ ROS ♥ said... Reply To This Comment

Selamat ulangtahun kakak... Haa buat kite2 aje ni leh jimat... Anak sorg leh la buat kan besar2... Anak ramai nih buat simple2 pun dh ckup kan :)

sal-nurbeena said... Reply To This Comment

Selamat ulangg tahun. semoga jadi anak yg solehah, pandai. bahagia kehidupan.