October 10, 2012

WW # 22 : 52 hari

Assalamualaikum........





~ muhammad afham harraz 52 hari ^_____^ pakai baju hadiah dari auntie dieya yg gojesss.....dah faham mama nak ambik gambar dia bila tgk mama pegang hp (anak blogger la katakan... hihihiii )  ~

















p/s: demam dah ok selsema pun dah kurang sikit cuma batuk jer x elok lagi....risau menjangkit plak kat anak2... biar lah mama yg sakit jangan anak2 yg x sihat....

10 cerita dari hati:

Nad @ MamaZN said... Reply To This Comment

comeynye die..! :)
pandai tgk kamera ;)

kitorg plak sume pun demam..
saya jek belum
harap2 tak demam..
susah kalu takde sape jaga budak2 ni, huhu!

lieyalatif said... Reply To This Comment

olooo comey dieeee...iras2 firas laa lia heheehhe...ye laa dah adik n abangkan heheheeh...

eii ni rase geram nak beranak lagi nie...tapi takut tu ade lagi hahaahahahaah.....

AnneRaini said... Reply To This Comment

kejap jek dah hbs pantang dah...harraz dah makin ikut muka firas dah..

Kakzakie said... Reply To This Comment

Rasa cepat berlalu kan.. tak lama dah boleh wrestling dgn abang Firaslah:)

chinta... said... Reply To This Comment

dah besar dah harraz ni ye...

ieda said... Reply To This Comment

alor2 comelnyaa
aah geram tgk bb .. wangi bau bb nie ;)
musim nie dikk
akak nie kena ulser mulut x baik2 huhu

♥ ROS ♥ said... Reply To This Comment

Dah abis pntang... Bestnyer.. Ros bru 13hari :) hehehhe...

ieja amieja said... Reply To This Comment

salam lia..lama akk x kesini..
dah besar haraz ye.tp mata dia x sebulat firas kecik2 kan..iras ttp ada..tgk la mulut dia tu..mungil cam abg ngan kakak dia jgk..

mamalieyna said... Reply To This Comment

dah besar dia..comel..sekejap je masa berlalu ~

Izan Ishak said... Reply To This Comment

alolo... dah besar dah harraz.

arini pun zayyan dah 60 hari kak. kejap je rasa~