May 31, 2012

10th anniversary!!

Assalamualaikum......

Alhamdulillah....10 tahun yg lalu pada tarikh 31hb Mei 2002 bersamaan dgn hari Jumaat 18 Rabiul Awal 1423 Hijrah.... selepas Solat Jumaat kami telah selamat diijabkabulkan....semoga ikatan perkahwinan ini akan kekal hingga ke akhir hayat......amin...

Syukur alhamdulillah...10 tahun berjaya kami lalui dgn jayanya ^___^ pelbagai cabaran n dugaan silih berganti,lumrah sebuah kehidupan yg sentiasa diuji dgn 1001 coooobaaannn... ^____^ semoga kami akan sentiasa cekal & tabah menghadapi cabaran2 di hari yg mendatang...insya'allah.

Terima kasih buat suami tersayang kerana menjadi seorang suami yg sgt b/tanggungjawab, memahami, ringan tulang, bertimbang rasa & sentiasa mendahulukan isteri & anak2 berbanding dirinya....



~ saat termeterai janji diantara anak menantu n bapa mertua.... ^____^ ~


~ gambar kenangan selepas majlis akad nikah.....



~ hantaran dari pihak perempuan....sempoi je kan ^___^ semuanya dibuat sendiri oleh 'pengantin perempuan' kecuali sirih junjung.kuih bipang n buah prune yg digubah menjadi pokok kelapa sawit ~


~ kenangan singgahsana 10 tahun yg lalu.....skrg org dah x pakai kerusi mcm ni...semua dah pakai kerusi yg besaq n tinggi ala2 masa mawi & ekin kawin dulu.... ~



~ kad jemputan yg masih tersimpan rapi utk kenang2an.....masa tu rasa mcm x percaya jer nama ada atas kad jemputan ni.... ~


~ setelah 10 tahun kini kami bahagia dgn hadirnya 3 org permata hati (sorang lagi bakal menyusul 2 bulan lagi ^_____^) alhamdulillah impian utk memiliki 2 org anak perempuan & 2 org anak lelaki dimakbulkan olehNya..... ~


tahun ni sambut anniversary berjauhan dgn en.suami.....sorang di selatan n sorang lagi di utara, tunggu balik melaka nnti lah baru blh sambut anibeseri yer baba...




















p/s: n3 masak2 sambung esok yer...

14 cerita dari hati:

lieyalatif said... Reply To This Comment

HEPI...HEPI ...HEPI ANIVESARI LIA N HUBBY!!!!....

wah nostalgik betul sume gambar2 tu.....mengimbau betul kenangan zaman kawin....tapi mmg laa, dah 10 anivesari...org kate jubli emas tuuu haahahahaha......

semoga lia dan hubby sentiasa bahagia dan ceria dlm melayari rumah tangga....dan tahniah kerana telah mempunyai keluarga yg cukup sempurna dgn kehadiran zuriat yg sihat2 dan comel2 belaka.....semoga lia dan keluarga sentiasa dirahmati Allah swt....amin....

atie @ ejay said... Reply To This Comment

hepi anniversary kak..
esok ours pulak yg ke5 hihi

AnneRaini said... Reply To This Comment

happy anniversary. semoga kak lia dan suami terus bahagia disamping anak2 yang comel tu...

Anje a.k.a Mama_Balqis said... Reply To This Comment

kejap je masa berlalu kan, semoga berbahagia selalu hendak nya...AAmmiinn...

Kakzakie said... Reply To This Comment

Hampir dgn tarikh ulangtahun perkahwinan kakak juga Lia. Kakak 28 Mei. Tapi kakak dah 17 tahun berlalu..

Tahniah dari kakak moga bahtera terus belayar menuju ke setiap destinasi yg indah-indah belaka...

Masya said... Reply To This Comment

happy anniversary.. moga kekal keakhir hayat...

JaJa'Z said... Reply To This Comment

alhamdulillah...10 thn sudah berlalu..semoga ikatan kak lieya dan suami berkekalan hingga keakhirnya yer...bahagia bersama anak2 and family tersayang...

Rafshila Romli said... Reply To This Comment

happy anvsary... Moga berbahagia selalu dan berkekalan kasih sayang nya dunia akhirat...
Semoga ceria dgn kehadiran anak2 yg comel2...

Lelord said... Reply To This Comment

Ekekekekeke pelamin dulu2 pun kita dh rasa kemain cantik. Masa berlalu kannnnn. Selamat ulangtahun perkahwinan sahabat, semoga kasih sayang kalian semakin menggebu.

chinta... said... Reply To This Comment

alhamdulillah..dah 10 tahun da kan...eppy annibersary ke-10 ye kakak..semoga akak akan lebih bahagia lagi di samping keluarga tersayang

ainnoraini said... Reply To This Comment

semoga bahagia selama-lamanya..

ejulz said... Reply To This Comment

tahniah ye kak.. semoga bahagia selalu n kekal hingga akhir hayat.. :)

Azian Elias said... Reply To This Comment

salam kenal..

happy anniversary..moga kekal ke akhir hayat.akak almost ke 19 tahun.. macam baru semalam - semalam ni je..

Izan Ishak said... Reply To This Comment

happy anniversary kak lia!

moga terus kekal bahagia hingga akhir hayat...