July 26, 2010

entry di subuh hari....

selamat pagi....

aku buat n3 ni selepas solat subuh pg ni...klu ikutkan pukul 4 pagi td aku dah bgn,t'kelip2 mata ni x blh tido...

puas dah aku pusing kiri n kanan...tp mata ni x mau lelap...

sudahnya aku bgn & on laptop...buka hmetro n bharian online...smlm x sempat pun nak baca...

ptg jumaat aritu aku sempat balik ke kampung sekejap utk ambik durian,rambutan,manggis n buah nangka....bukan utk aku tp utk mak sdra aku yg dok kat skudai....kesian pulak dia t'ingin nak makan buah2an tu....

pagi sabtu..lbh kurang pukul 10.30 pagi aku dah b'tolak balik semula ke kota tinggi...ingatkan nak pi buat check-up kat klinik...tp org pulak penuh...dapat giliran utk pukul 2 ptg...so,en.suami kata kita p ari isnin jer lah.....

lps tu kami anak b'anak pi m'jamu selera dulu utk makan t'hari....

anta barang2 kat umah kejap pastu....meneruskan p'jalanan ke johor bahru....

aduhai...sakit pinggang dibuatnya sbb agak jauh juga lah perjalanan....

kita org lepak2 kat kat umah Tok mama (panggilan dr damya n afiqah) sampai lps asar....lps tu menyambung misi utk b'belanja dapur pula kat Smart.....

ni ada lah beberapa keping gambar yg blh di kongsi bersama..... ;)

~ dengan atok sebelum b'tplak balik ke kota tinggi....~

~ sessi makan2 durian...kami ni buruk siku....hehehehe....dah bagi tp tumpang sekaki makan sekali... :D~

~ damya "hantu durian"....hari2 nak makan durian....mama yg pening..x tahan baunya... ~

ANAK2 YG KEPENATAN...SEHARIAN BERJALAN....

~ Posing dalam troli.... (ini adalah troli ke -2 yer....yg 1st barang2 dah loading dalam kete...) ~

~ ragam adik n kakak~

~ comel x saya??? ~

~ pipi macam apam....!!!!~

~ adik yg dah x berdaya.....kesian sgt...~


3 cerita dari hati:

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

salam kak..wah seronok anak2 akak balik kg ye

dieya said... Reply To This Comment

wah kenduri durian!
alalala comelnya damya senyum.. fiqa punya pipi tu pulak rasa nak cubit2!

mamalieyna said... Reply To This Comment

seronok dpt balik kg, mkn buah2an tempatan lagi..huhu..eina ni taktau bila nak balik johor or kedah..kedah sure raya time jerlah, johor maybe bln posa kot..

hoho..pipi kasi auntie geram jerlah..^_^ tomei..