June 14, 2010

helikopter oh! helikopter.....

~ gambar ini sekadar hiasan semata-mata.... ihsan dr : mr.google ~

td waktu aku sibuk siapkan masak t'hari en.suami bg sms... "baba kat dalam helikopter".. aku pun b'tau kat anak2.."tunggu jap lagi baba lalu..."

elok jer helikopter lintas kat atas umah ni...hujan pun turun....alahai..kesian kat mya & fiqa...berterabur lari keluar..tp x dapat nak tgk....

pastu afiqah sibuk suruh aku call en.suami... aku tanya.."adik nak cakap apa dgn baba?"

dia jawab " adik nak suruh baba tunggu....adik pun nak naik helikopter...."

uhuhuhu...sian afiqah..dia x tau..dia mmg x kan b'peluang nak naik helikopter tu.....



4 cerita dari hati:

Kniedaz said... Reply To This Comment

wah..seronoknya baba dia nek heli...

Zaidah said... Reply To This Comment

bilalah kita dapat naik heli yer

Mamamya said... Reply To This Comment

kniedaz...

ehehe...dia dah jemu naik heli tu kniedaz... ;)

Mamamya said... Reply To This Comment

zaidah...

insya'allah...mana tau ada rezeki dpt naik 1 hari nnti...tp kan klu lia di beri peluang naik heli ni mmg x naik ler....uhuhu...takuttttt....