June 14, 2010

sejuk hati mama.....

lewat b'siaran hari ini....dah siap masak t'hari baru sempat buka blog...pagi td sibuk m'upload gambar kat facebook pastu b'kemas2 n masak t'hari....

n3 kali ni pun sajer nak share gambar anak2.....gambar ni aku snap malam jumaat aritu...b'sungguh adik nak sembahyang...alhamdulillah...sbnrnya telekung ni kakak punyer...dulu aku x belikan lagi utk adik sbb masa tu dia kecik lagi.... (klu dah beli awal2 kan bagus....tp masa tu x t'fikir pulak.....haihhh....)

~ Allahuakbar..... ~

~ sujud kepadaNya.... ~

~ khuyuknya anak mama.... ~

~ baca doa sampai t'pejam2 mata....smga di makbulkan doa adik....Aminnnnn ~

~ pose lps sembahyang.... ~

6 cerita dari hati:

zAnNa@mAMaBaTriCE said... Reply To This Comment

sejuk perut akak kan...

Lelord said... Reply To This Comment

huhuhu bagus2 najlaa pun sblm ni sibuk pakai tudung aku jek wat telekung.

Mamamya said... Reply To This Comment

zanna...

alhamdulillah...fiqa mmg suka dgr org ngaji..klu maghrib akak biasa buka kan channel 106...

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

telekung ni aku belikan damya masa dok kat melaka dulu....aku beli kat mydin.ngam2 saiz muka dia...tp masa tu beli 1 jerk...sudahnya skrg b'rebut pulak dgn afiqah.....

mamalieyna said... Reply To This Comment

oooh syahdunye..mmg sejuk perut si ibu mengandung ni..good girl! ^_^

Mamamya said... Reply To This Comment

ieyna...

terima kasih... alhamdulillah...harap2 kekal la mcm ni smpi bila..cabaran membesarkan anak perempuan bukan mudah di alaf baru ni....