June 29, 2010

akhirnya dapat juga naik helikopter...

ingat lagi x aritu anak2 sibuk nak naik helikopter masa baba dia naik helikopter untuk buat tinjauan kawasan latihan kat kota tinggi.....

jadi...nak naik yg btl2 tu dah tentu lah mmg x der harapan....dapat naik yg ni pun jadilah kan.....

~ ehehe...akhirnya dapat juga fiqa naik helikopter....seronok kemain...helikopter ni blh turun/naik n b'pusing2....kakak x der sbb masa ni dia ikut atok tgk pertunjukkan haiwan~

~ yang ni kete kebal..... suka dia sbb kete ni blh b'gerak ke depan n ke belakang...~

~ yang ni gambar baba kat dalam helikopter aritu.....refer n3 ni yerk......disini~


2 cerita dari hati:

~aSFaLiZa~ said... Reply To This Comment

waaa nak jadi mcm baba dia ke?

Mamamya said... Reply To This Comment

asfa...

aduhai..x yah la asfa...biarla baba dia sorang...besar risikonya la.. :)