September 19, 2011

BLOG CLOSED!!!


huuuu...bukan selamanya yer...tp closed selama 6 minggu... sedih :( parah rasa hati ni nak tinggal blog lebih sebulan lamanya....tp apakan daya en.broadband akan di bawa pergi oleh en.suami yg akan berkursus selama 6 minggu......

walau pun hati rasa sarat n berat.....terpaksa redha je lah......tp andai ada kesempatan bila en.suami balik tiap hujung minggu akan aku jejaki blog korang semua yer.....huaaaaaaaaaaaaaaa.....nak nangissss........!!!!!!!!



p.s: hujung tahun posting semula ke Melaka Bandaraya Bersejarah......errrr...broadband prepaid tu b'baloi x klu aku beli yer??? ada sesapa penah guna x??? esok n lusa still ada n3 kat blog ni....n3 autopublish yg dah sempat aku siapkan.....




7 cerita dari hati:

kayrul-shah said... Reply To This Comment

lamanya bercuti blog nie..mesti rindu nak citer macam2...takpe kak, buat draf banyak2 dulu..

Fatin Mraz said... Reply To This Comment

en. suami away 6 weeks tuh..igt sedey ke kne tggl suami..:p

juliaakmal said... Reply To This Comment

oklah lia, akak pun guna prepaid gak kat umah...Digi broadband...5 hari RM 10.00.....oklah xlah membebankan.....lgpun kat rumah bukan selalu guna pun.....

Citarasa Rinduan said... Reply To This Comment

kak... berbaloi lah..beli lah..
nanti tak syoklah kak kurang berblog.
rindu

JaJa'Z said... Reply To This Comment

alaaa..beli la belila.....tak daya la nak tunggu 6 minggu...lama tu..BABAHHHHHHH...tolong belikan mama broadband baru tau b4 gi kursus..!!!!

♥ ROS ♥ said... Reply To This Comment

Wah lama nya kak... Msti rindu nih..hihihi.. Broadband pun rasa ok jgak p nk byar bulan2 tu lah..hahahah

Mamaleesya said... Reply To This Comment

mama guna broadband maxis je. RM45 sebulan.