March 29, 2012

Happy Birthday "KAUDIKATIKU"


Assalamualaikum.....

Alhamdulillah.....hari ini genap 3 tahun bergelar Blogger ( ececeehhhhh...ingat b'gelar Datin ke..Puan Sri ker....ahahhahaaa...ferasan...!!! ) alaaaa...aku blogger suam2 kuku jerk!! citer pun b'kisar ttg keluarga n minat sendiri. Sekejapan jer masa berlalu kan....masih t'ingat lagik pujukan BFF supaya aku buka blog sendiri..sejujurnya sblm ada blog ni x penah sekali pun aku buka blog org lain....siyes buta IT...dulu facebook tu pun BFF ni jugaklah yg suruh aku buka akaun....masa tu dtg umah dia n lepak2 tetiba keluar citer pasal fb...aku masa tu manalah tau....sian kan...uhuuuu...

1st time buat blog mmg kelakar....ari2 aku asyik b'online dgn sepupu BFF nih...sbb dia blogger masak2 & mmg dah ada blog....kdg2 soklan2 'kurang cerdik' pun aku tanya kat dia...hahahaaaaa..... ko ingat lagi x na??? dia masa tu kira aku punya sifu lah.... ^____^ tp sygnya sifu aku ni dah jarang2 update blog dia.... Na...ko masak2 lah best2 lagik na.....jgn ler majuk..heheheeeee

sepanjang b'blog ni aku x penah lagi ler melalui pengalaman yg pahit....x penah lagik org drop komen yg menyakitkan hati atau membuatkan aku sentap atau menyebabkan aku pnya tempetarure naik m'lambung2!!! semuanya indah2 belaka sebab dapat menambah kenalan w'pun kebanyakkannya x penah b'tentang mata....ada yg sekadar hanya mendengar suara di corong hp (ehhh...hp ada corong ker....hahahaaaa) dan paling aku suka sbb dapat kenal dgn blogger2 masakan yg semuanya ramah tamah bila aku b'tanya itu dan ini...xder sorang pun yg kedekut ilmu..... ^_____^

semoga suatu hari nnti anak2 akan dapat baca blog ni....melihat perkembangan n ragam dia org masa kecik2 dulu....

agak2 aku larat ke nak update blog ni bila umur dah mencecah 50 atau 60'an nnti (mudah2an Allah lanjutkan usiaku...aminnn) ^_____^











p/s: ada nak buat GA sikit....1st time nih..saje suka2... ^______^



12 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

happy 3rd birthday...ekekkee klakokan dulu2 punya citer ms nk bukak ac.

apapun happy blogging, teruskan mencoret

Aine Ainun said... Reply To This Comment

Tahniah la ya;)
truskan blogging..

Seri Kandi Tanah Jauhar said... Reply To This Comment

Happy 3rd Birthday, kalau manusia dah boleh berhenti pakai pampers.. hehehe

Unknown said... Reply To This Comment

hepi besday....

ijayuji said... Reply To This Comment

Salam kak! happy 3rd birth. semoga terus menerus memasak yang enak2, rajin menaip, rajin bergambar ehehe...

AnneRaini said... Reply To This Comment

happy besday blog mamamya...hehe

kak lia, sy pon dulu buta IT tau..skrg je dah ok sikit tp still kabur lagi..haha

dieya said... Reply To This Comment

happy bday kaudihatiku!
sedar dah 3 tahun k lieya blogging kan. teringat camne kita start rapat dulu.. dek kerana kisah mr. cc :-D

+ e.z + said... Reply To This Comment

tahniah
happy bday kaudihatiku! :)

wahida said... Reply To This Comment

selamat ulang tahun pada blog ko ni...
tahniah nok...lama tu 3 tahun...
teruskan berblogging okey...

aku dulu pun tak reti nak buat blog ni, BFF aku suh bukak blog dan dia lah tunjuk ajar dari a-z...hehe...

Unknown said... Reply To This Comment

terus kan ber blog kak...;)

LYAfrina said... Reply To This Comment

skejap j masa berlalu kan... lya dulu start thn 2009 kalo x silap.. btw... happy blogging :-)

Teratak Hami said... Reply To This Comment

semoga bertambah semangat nak mengupdate blog. Nanti umur dah 50 thn, 60thn dah takde lagi blog kot.