October 27, 2010

mmg sedaaaappppp....

apa yg sedap sgt tue....??

smlm adik aku yg no.2 tu dtg jalan2 kat umah....sajer aku kirim kat dia....apa aku kirim...meh2 kita tgk ea....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............................

~ ni la dia....donut BIG APPLE.... kegemaran anak2 n mama....baba x brp suka klu manis2 nie...~

~ yg ni pulak air kelapa muda....klu pi jusco mesti korang pun jumpa kan....skrg bila pi jusco mesti beli 2 cup...al-maklum la kan 'mak buyung' ni dah masuh trimester ke-2...kene la minum air kelapa supaya nnti bby kulit bersih n cantik....tp x blh la minum selalu...s'bln dapat minum 2x pun ok....~


8 cerita dari hati:

JaJa'Z said... Reply To This Comment

jaja pun suka gak..tapi setakat seketul bleh la..manis sangat la kak..tak menahan..

Mamamya said... Reply To This Comment

btl2....masih ada b'baki lagi donat2 tue....sbb manis lah en.suami mmg x makan lansung...dia x minat...anak2 yer la...yg coklat2 tu semua dia org yg punyer... :)

win@momyShaneQeisha said... Reply To This Comment

budak2 mmg suka donut BIG APPLE tu.mak budak mcm kita pun suka kan

Mamamya said... Reply To This Comment

win...

a'ah..tp x blh la makan selalu kan...sekali sekala layan selera anak2... ;) (selera mama nyer juga....)

p/s: tq sudi dtg cni... :D

mamalieyna said... Reply To This Comment

ooooh memang sedapz! ^_^

Lelord said... Reply To This Comment

najlaa suke gak donut x kira la yg biasa tu or yg ade cekelat....tp aku cam lg suke JCo compare to Big Apple. hehehhe najla lak mmg x kisah yg jusco punya tu pun dia belasah jek

Mamamya said... Reply To This Comment

iena...

sesekali makan blh la....ibu2 mengandung x blh selalu makan donat nih...nnti kene diabetis...ehehehe......

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

Jco jauh lah nak pi...kat jb ada kat City Square jerk....

btl2...anak2 kat umah ni pun sama...donut yg mama dia buat pun dia suka juga....cuma mama jerk malas nak buat...ehehehe......