October 21, 2010

dah ada 100 ker???


alhamdulillah....mmg x sangka sgt..akhirnya blog ini ada follower yg ke-100...tahniah utk azila!

bukan apa..sbnrnya masa mula2 join dunia blogging ni dulu cuma sekadar utk suka2 n memenuhi permintaan my best friend ever... MAMANAJLA...

t'ingat lagi mcmana kami sama t'gelak sbb masa tu dua2 mmg x brp terror lansung bab2 IT nih...t'kial2 nak buat n3...ntah apa2 citer jer aku letak kat sini.....tp skrg mamanajla a.k.a lelord dah jauh m'ninggalkan aku yg masih t'kedek2 nih...blog dia pun dah makin canggih...lbh2 lagi sejak dia dah b'hijrah ke Qatar nun......follower dia pun jauh lbh ramai dari aku ni.....

bravo la my dear friend....aku tumpang happy.......!!!!!!

x lupa juga utk sepupu lelord... ANA,antara org2 yg selalu aku tanya soklan2 yg pelik2....hehehe...maklumlah kan buta IT.....jadi lah ana "cikgu x b'tauliah".....dr blog aku x berapa nak cantik....dah jd molek lah sikit kan......

dan yg paling penting...org yg sgt byk membantu aku menambah follower ni..x lain x bukan Mr.Ben Ashaari... Blogger yg aku rasa hampir semua org kenal....dr program jelajah yg dia anjurkan lah aku makin ramai follower.....terima kasih ben....budimu ke kenang.....eceh!!! (bukan nak bodek2 ea.....ikhlas nie....)

aku ni bukan lah blogger yg rajin buat n3 pun....kadang sehari 1 jer n3 aku tepek kat sini...paling banyak pun 3 rasanya....spt aku yg b'tau awal2 td kan...blog ni cuma sekadar utk suka2...kongsi citer..tambah kenalan.....

klu korang perasan blog ni x de pun nuffnang ke iklan ker....kan...kan...kan......mmg blog sempoi jer nih....

tp aku happy sgt sejak jd 'blogger' ni w'pun x masuk kategori blogger tegar tp byk info yg aku dapat dari kawan2 yg lain....bila buat b/walking sana sini...byk citer n ilmu baru yg aku dapat....terutamanya klu pi ziarah blog2 sifu masak memasak....mmg t'sgt byk info n ilmu yg aku dapat.....

dapat tambah ramai kawan..w'pun 98% darinya aku x penah pun jumpa face to face.....tp aku rasa dekat dgn dia org antaranya jaja,mamalieyna,dieya (hanya menyebut beberapa nama....) dia org ni aku kenal hanya pada nama sajer......

semoga lepas ni aku akan jumpa lbh ramai lagi kawan2....aku akan dpt lbh byk ilmu & dapat share mcm2 citer kat sini.....


salam sayang;

9 cerita dari hati:

mamaarifakeemaisy said... Reply To This Comment

Tahniah! dah ada 100 followers! ^_^ yeaaa!

waah nama eina tersenarai tu..vangga weeeh,..hikhik..

isssh teringat eina dulu, time mula2 berblog..rasa cam issh pelik je org ramai followers..cam tak mampu nak sampai tahap tu, sbb kita ni org biasa2 aje..tup2x..makin hari makin bertmbh! happy sbb ramai kawan..walau di maya, terasa dekat bila kita rajin tinggal2kan komen n 'bermesra' bertegur sapa! ^_^

Unknown said... Reply To This Comment

iena...

terima kasih... ;) hehehe...blog suka suki jer iena.....

dapat 100 follower ni pun dah cukup baik rasanya..memandangkan lia ni bukan rajin sgt update blog....

mmg happy sgt bila dapat ramai kawan kan....blh share mcm2 citer,ilmu n pengalaman....

nice knowing u....!!

JaJa'Z said... Reply To This Comment

i love u lah kak..muah muahhhh

Lelord said... Reply To This Comment

ekeekkeke nama aku disitu..jom g tiram waterpark

dieya said... Reply To This Comment

i love u also!
*join k jaja muah2 banyak2 kat k lieya*

Unknown said... Reply To This Comment

jaja....

love u toooooooooo!!! ehehe...really nice knowing u...akak harap sgt kita dapat jumpa satu hari nnti....amin....

Unknown said... Reply To This Comment

lelord...

owhhhh...itu sudah tentu kerana ko lah org yg tlh m'bawa aku dunia blogging yg penuh warna warni ini...eheheheh.....

ko balik bulan january aku dlm pantang la beb....camno nak join???

Unknown said... Reply To This Comment

dieya....

thanks....

nice knowing u too...t'ingin nak jumpa dieya...(kira mengidam juga ke nih??? ekekekeke)

dieya said... Reply To This Comment

hahaha ni version baru punya mengidam yek.. mengidam nak jumpa orang ;-)
dieya pun nak sangat jumpa k lieya and budak comel dua org tu.. owh dengan budak comel yg dalam perut tu pun sekali!
insyaAllah one day we'll meet!