October 25, 2010

laptop utk mya & fiqa....


setiap kali aku mengadap laptop ni afiqah lah plg sibuk nak tekan sana sini....kdg2 puas lah juga marah kat dia..tp dia bukan reti serik...

aku plak sejak terjadi satu peristiwa yg menyayat hati....(nak tau klik sini yer) dah jadi trauma nak bagi anak2 pegang laptop ni...takut 'pisang b'biah 2 kali'....cukup lah sekali....x mau aku kene lagi....

masa pi pasar malam last week ( yg aku beli ubi kuning tu ler....) k'betulan anak2 t'nampak 'laptop' mainan nih....

ok juga kan bagi dia org main laptop ni sbb blh blaja baca 'ABC'...s'kurang2nya x la afiqah sibuk dgn laptop mama dia ni lagi.....

~ mcm boys pulak kan beli laptop Ben10.....sbnrnya nak beli yg gambar "Barbie" tp dah tggl 1 jer...anak2 ni x blh beli corak lain....x pasal2 di landa 'tsunami' nnti.....~

bila dah ada laptop ni...timbul plak masalah lain sbb dia org akan sentiasa b'kepit 24jan dgn laptop baru nie....so,bila kat dlm kete aku mmg dah x b'peluang lah nak dgr radio sbb bunyi bising dr laptop ni dah buat telinga ni bingit......

aduhai..anak2...sabo jer la kan.......


8 cerita dari hati:

mamaarifakeemaisy said... Reply To This Comment

alahai...tau kisah trajis tu..hehe..hope takkan berulang lgi! ^_^

yoo ben10 tu..cam boys..hehe..takpe janji anak2 sukaa...tp mmg la bising kan muzik dia tu..hehe..sabo jerlah!

Lelord said... Reply To This Comment

ekekeekee seb bek ade kan

Unknown said... Reply To This Comment

Sabo aje la..
Tapi dapat elak pisang buah 2 kali kan?

Sha@Mama TinaAzra said... Reply To This Comment

hehehe...akhirnya dapat juga ye..Tina je yang belum berpeluang dapat laptop..jumpanya ntah yg apa2 jek..nyampah aku

Unknown said... Reply To This Comment

iena...

harap2 mmg x kan b'ulang lg peristiwa yg menyedihkan itew....aduhhhh...cukup t'seksa....

mmg kene sentiasa sabo dgn ragam anak2 ni kan.... :)

Unknown said... Reply To This Comment

lelord...

tu la kan...blh la alih perhatian dia skrg...xder lah nak kacau mama dia punya ni lagi....

Unknown said... Reply To This Comment

jamiel...

btl2...mmg kene sentiasa b'sabar..... :)

Unknown said... Reply To This Comment

along...

kat plaza kota ada byk long....adik aku beli murah jer RM10..aku beli kat pasar mlm RM15..beli 2 pun x dapat kurang.....