October 27, 2010

misi pencarian yg masih tertunda.......

ingat lagi x aku penah citer t;ingin nak makan dim sum..... ( blh refer kat sini)

so.ari isnin mlm selasa aritu aku,en.suami n anak2 ronda ke Jusco Tebrau City utk mecari dim sum...

mula2 aku pi kat bahagian frozen dulu...sbb klu jumpa yg instant aku ingat nak beli..klu x der baru pi cari kat mana restoran2 yg ada kat jusco nie....

puas lah b'pusing2 2-3kali tp bayang dim sum pun x nampak,tgk kat tmpt yg jual sushi tu pun x der....

so,kami semua naik ke tingkat 2 utk try tengok kat Restoran Shushi King sbb adik kata kawan dia penah makn dim sum kat situ.....bila tanya dgn pekerja kat situ dia org kata x der jual dim sum...

then,aku try pi ke Restoran Johny's...sbb mamatina kata kat situ maybe ada jual dim sum....aku pun meneruskan lah misi mencari....( huh...susah rupanya nak cari dim sum ni eaa.....alahai...) & jawapan kali sama mcm kat shushi king td.....dim sum x der....

masa tu aku tgk en.suami yg ssh hati sbb x dapat cari dim sum ni....aku still ok lagi sbb memikirkan masa masih ada lagi....

lg pun aku memahami situasi en.suami yg t'sgt busy sekarang ni.....

dek krn misi mencari dim sum masih t'tunda.....mlm tu layan je lah permintaan anak2....

~ as usual lah kan...main2 kat sini....~

~ pakai baju kurung plak....t'seksi sudah....~

~ kami makan kat pizza hut....sajer nak rasa pizza yg baru..yg byk cheese tue....masa ni muka damya dah ketat jer sbb dr mula2 smpi kat jusco td dia dah bising2 lapar.....pastu dia nak makan KFC tp adik plak nak makan pizza......~

~ muka dah b'tukar ceria bila makanan dah sampai.....~

~ ni la pizza tu...sedappppppppp!!!! makan panas2 lagi......~


8 cerita dari hati:

Chilabaey's Spot 2 said... Reply To This Comment

Kali pertama masuk ke blog awak ni... Nice blog...

Jom join contest saya... Tarikh tutup tak lama lagi ni... Hadiah best... :)

http://chilabaeys.blogspot.com/2010/10/perhatian-contest-chilabeays-spot-telah.html

Unknown said... Reply To This Comment

Chilabaey's...

terima kasih sudi dtg....

nnti sya tgk yer contest tue....

JaJa'Z said... Reply To This Comment

lain yang nak..lain yang dapat ek kak...takpe2..ada masa lagi kan..usaha tau!!!

Unknown said... Reply To This Comment

tu la kan jaja...x per lah....masih ada masa lagi ni....insya'allah ada rezeki nnti...:)

mamaarifakeemaisy said... Reply To This Comment

waah mkn2..best! aiyaak..berbaju kurung pun masih boleh menunggang ye..hehe..happy la budak berdua tuuu! ^_^ sweet..!

My Bloggie ! said... Reply To This Comment

laaa.. bile nak blanje cu makan pizza plak?? kalau DL nak bg ape kak? hehe sian klong.. dim sum kat mlake jela. nnt 11hb dtg cni amik adik. then, kita pg mlake :))

Unknown said... Reply To This Comment

eh..ada la...mana blh b'tau klu dah namanya hadiah...kene lah rahsia......

1hb along mana ada...dia p sedili sampai 16hb baru keluar dik....

dieya said... Reply To This Comment

owh k lieya.. meh laa datang kl, i bring u makan dim sum kat sini. bawa cu cantik manis tu sekali!