October 13, 2010

dah sarapan??

morning2... mesti semua org dah kekenyangan makan sarapan pagi kan..aku baru nak t'hegeh2 tayang sarapan pagi kita org pagi ni....

sebenarnya bukan lah aku t'lambat bgn arini....spt hari2 biasa aku bgn pukul 6 pagi cuma lewat nak tayang sarapan pagi arini sbb aku tunggu anak2 bgn tido dulu baru lah aku goreng.....

apa sarapan pagi nie yerk....mcm best sgt jer....x der la apa yg spesel pun...cuma......

ni ha.....roti gulung sardin jerk.....w'pun rupamu tidak "jelita" ehehe...tp rasanya ttp enak n lazat...(puji diri sendiri la nih......sajer merapu pagi2 ni kan....) tp mmg best bila makan panas2 + cuaca yg sejuk sbb kat sini pagi2 lg dah hujan......

afiqah suka makan dgn sos thousand island tu....tp benonya dia punya x de inti pun,cuma roti yg di lenyek dan di gulung pastu di goreng......

sambil tu aku grg juga kopok siput sanggul nih......

ada sesapa yg penah makan x?? kopok sedap dijadikan kudapan di waktu ptg.....klu org batu pahat mesti penah jumpa atau merasa keenakkan kopok ni....

aku baru beli semalam dgn sorang kawan yg aku kenal kat fb....rangup sgt rasanya.....mmg sedap!!


0 cerita dari hati: