January 26, 2011

mana lubangnya...????

ha...!!! lubang apa yg di cari tue......suspen jer kan.....

xder apa la sbnrnya....ini kisah minum ptg semalam...sajer aku buat donat utk anak2.....tp kali ni konon2nya nak buat donat cumil2 ala2 yg jual kat Dunkin' Donut tue.....

nak ringkas,cepat n mudah punya pasal la ni......(sbnrnya malas......ngaku aje lah kan...kan..kan.....)

gini la rupa donut bulat2....damya asyik dok tanya kenapa x mcm donut??? mana lubangnya?

mudah ajer aku jawab....." mama buat donut kecik2 jer supaya kakak n fiqa senang nak makan...terus jer masuk dalam mulut....rasanya sama jer mcm donut yg biasa tu...." ngeeeeee.....nasib baik dia dah x tanya lbh2...... ^____^




8 cerita dari hati:

wahida said... Reply To This Comment

wah, rajin nya liya buat donat dlm pantang lagi tu...caiyok caiyok!! mmg ibu mithali...
comel je donut tu, walaupun x de lubang...hehehe...

dieya said... Reply To This Comment

uihhh gempak tajuk n3 k lieya :-D

comel laa pulak donut bulat2 gitu. pasni bleh buat yg ada filling coklat ke.. strawberry ke.. nescaya tokey dunkin donut pun tabik!

Citarasa Rinduan said... Reply To This Comment

kak lieya,
ayu br balik hospital..
hujan lebat gile...
ada hati nak singgah..tapi en zalie kata dah lewat..

jam 6 petang baru sampai umah..lama gile kat hospital hari ini

JaJa'Z said... Reply To This Comment

ehheheh...sejak berpantang ni..semua menda mamamya nak buat...sampai donat tak berlubang pun mamamya bantai buat gak..kak, lepas2 ni sodok inti2 plak kat dlm tu...

Mamamya said... Reply To This Comment

wahida...

he3...tq3!!! sajer buat makanan utk anak2....mamanya ni tumpang tgk jer....x berani nak makan yg manis2 sgt skrg ni.... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

dieya...

sajer bagi gempak2 sikit tajuk tue.....^__^ ceritanya x gempak mana pun...he3..

Mamamya said... Reply To This Comment

ayu...

x per ayu....insya'allah lain kali kita jumpa yer...mesti en.zali dah letih sebab seharian kat hospital.....

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja...

biasa la kan...org klu x blh nak makan time tu la terasa nak makan n buat mcm2.....dugaan haiii...dugaan....sabo je kan....

good idea gak tu yer...blh ltk inti kat dalamnya...tp anak2 ni lbh suka kalau di salut coklat jerk.....yg 'bogel' cenggini pun licin dik oiii....