January 17, 2011

aku mmg x terror.....serius x tipu!!

korang terror x pakai kain batik??? aku mmg terus terang cakap lah....klu hari2 biasa aku x penah pakai kain batik.....

pastu sepanjang berpantang ni kene pulak pakai kain batik setiap masa.....adeh lah...t'kial2 aku pakai...sudahnya asyik nak t'cabut jer lah.....

sampai la kene tegur dgn MIL....apasal la pakai kain batik terbalik nih??? aikkk...t'balik kah? aku rasa x t'balik pun....rupa2nya bunga kat kain tu yg tertonggeng....

alahai...! aku mana lah nak tgk bunga tu ke atas ke atau ke bawah...main sarung jer....(nampak sgt aku x reti kan...)

lps ni mesti aku terror sbb setiap hari dah makin kurang la tercabut kain ni bila aku melangkah...ehehehhe...................


10 cerita dari hati:

farah said... Reply To This Comment

amy x pandai pakai kain batik...law pakai mesti tlucut jek...

JaJa'Z said... Reply To This Comment

akak, kita memang sekapal..jaja tak reti pakai kain batik..tak suka pakai kain batik dan dalam umah ni takde satu pun kain batik..hehheheh..teruk tak?

mamalieyna said... Reply To This Comment

hehe..bila dh terpaksa tu..jd la terror nntinya..eina ok kot, sbb kalau balik kg, kdg2 pakai gak kain batik ni..^_^

Sha@Mama Tina said... Reply To This Comment

hehehe...tepaksa dlm rela..tak lama pro la tuh :)

dieya said... Reply To This Comment

saya terer pakai kain batik *sambil angkat tangan tinggi2*

tapiiiiiiiiii.....

kain batik yg dah siap jahit dengan zip laa.. pakai ngan kebaya nyonya.. hahaha..

kalau suruh pakai yg lepas gitu.. alamak.. hantar tailor dulu boleh? :-D

Mamamya said... Reply To This Comment

amy... samalah kita nampaknya.... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja...

ehehe...akak klu kat umah selesa pakai seluar jer sbb laju sikit klu buat keje...maklum lah nak kejap anak2 lagi..:) klu pakai kain batik maunya asyik terburai je nanti.... :)

kain batik kat umah ni semuanya baru2 lg....biasanya mak @ mak sdra yg rajin bagi....honestly akak mmg x penah beli kain batik sndri...

Mamamya said... Reply To This Comment

iena...

btl la iena...rasanya skrg ni dah terror sikit kot...x der lah asyik nak t'lerai jer lagik..^__^.

dulu bersalin ceasar mmg x pakai kain batik....kali ni bersalin normal kene pakai kain la pulak..... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

along...

dah hampir2 nak pro dah ni...cukup 44 hari aku mmg dah cukup terror lah ni...kompom x t'cabut2 lagi... :D

Mamamya said... Reply To This Comment

dieya....

iskh....ngelat la klu pakai zip....klu gitu akak pun terror...eheheheheh...