January 07, 2011

andainya.....

salam semua.....

ini adalah n3 ringkas dari 'tuan umah'.....

due bersalin dah semakin hampir (10 january)...sejak semalam perut ni semakin rasa x selesa...mlm td pun x dapat nak melelapkan mata......sekejap2 bby mengeras....tp tanda2 blm ada ada lg....

w'pun en.suami dah suruh aku bersiap ke hospital...tp aku masih lg nak bertahan kat umah...bukan apa...risau n takut klu ke hospital nnti doktor akan bagi ubat paksa (berdasarkan pengalaman yg lepas la kan....) nnti lg memulas perut ni.....

aku ckp kat en.suami...selagi tanda2 nak bersalin blm btl2 ada...aku x nak ke hospital.....

jadi.....seandainya blog ini x berupdate lbh dari 2-3 hari...itu tandanya 'mak buyung' ni dah masuk wad....

doakan yg terbaik utk kami.........

p/s: menahan sakit sewaktu menaip n3 ini.....maaf yer sbb x berkesempatan utk melawat blog kawan........





2 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

insyaallah semuanya akan berjalan lancar. update aku ek kalau boboy dh kuar

Unknown said... Reply To This Comment

hrpnya segalanya selamat...i/Allah... :-)