October 25, 2011

cuba.. try... test!!

Assalamualaikum......



jom kita........................

huuuuuuuuuu..pepagi nak ngajak org test2 bagai....apa yg nak di cuba...try...test tue..............

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

huuuuu...jauhnya.....mcm lah surprise sgt......

x der apa pun sajer nak ajak korang test ni ha.....


~ eskrem terbaru dr wall's.....t'guda dgn promotion dr seseorang ni lah (baik punya promote tau!! ) haihhh...gigih aku mencari kat kedai depan taman ni....2-3 hari tunggu x sampai2 dan bila ada terus lah rembat.....tp kan niatnya nak beli masa pagi sbb x blh tunjuk kat pika (sbb dia ada asthma) tppppppppp....gitu lah kan naluri mama....kdg2 x sampai hati dgn anak2....bila nak beli t'ingat kat 2 org anak dara tu.....x kan lah mama makan sedap2 anak2 x dapat pulak...uhuksss...tp kan kakak mya baguihhh...dia nak hok yg murah sajor....yg bawah nunnnn dia punya lah tu....huhuhuuuuu ~

~ eskrem kakak mya sampai je umah da cair...lambat sgt td sbb melayan afiqah...dia klu p kedai semua nak borong!! mmg menguji kesabaran mama sungguh.... ~

~ nampak x mata bengkak dia sbb menangis...... ~

~ hero ni plak blh takut eskrem....tu konon2 je tu nak pegang tuh....bila kita bagi kat mulut dia t'kelip2 mata...heheheee..lawak lah firas....kakak2 siap guling2 gelakkan adik dia takut eskrem...sabau je lah!~

~ tetiba gmbr ni jd cantik mcm di edit plak...padahal x der pun.... suka plak aku tgk....kuang3...sian kan suara hati org yg x dapat2 nak beli DSLR...huaaaaaaaaaaaaaaaaa.... !! ~



dan hari ini...kami semua batuk n selsema....tp rasanya bukanlah di sebabkan eskrim ni pun sbb kami makan ni ari khamis....dan batuk2 ni menyerang sejak semalam....mlm td damya n firas batuk sampai muntah2....aritu firas x makan pun eskrem tp bila kakak2 dah batuk mmg mudah lah b'jangkit kat dia......mama plak masih pening2 lalat lagi ni....harap2 hari ini akan kurang pening n sakit tekak nih.....amin....

klu mama x sihat ssh nak jaga anak2 yg demam.....oh! baba lambatnya nak tunggu hari jumaat ni.....


p/s: sgt2 terasa kepenatan n kapayahannya menguruskan r/tangga n anak2 sendirian......pagi ni ke klinik lagi.....



10 cerita dari hati:

Kakzakie said... Reply To This Comment

Kalau perhati betul-betul kan Lia, Mata Firas dgn Fiqa sama tau. Raut muka dia pun seiras.

Sedap betl mereka menikmati aiskrim:)

lieyalatif said... Reply To This Comment

kikiki...lia pun terjebak dan dijebak yeak...sedapkan...almond tu mmg sedap gile....ade lagi dlm esbok lieya 6 ketoi..beli banyak2 buat stok heheehehe....

amboi firas pun kemain bulat mate tenung....tapi takut plak....sejuk ko lia....dayyan suke mkn kooooo.....bagi sikit kat mulut die, terjilat2....pastu siap tarik2 lagi tangan kite hahahahahah......

aiskrim paddle pop tu mmg cepat cair lia....kene cepat2 mkn kalo dah beli......

*mmg letih menguruskan rumahtangga kan...sebab tu lieya tak setuju bile org kate,surirumah lagi relaks dari ibu yg bekerja....surirumah lagi penat sebenarnye....non stop keje kat umah tuh......sabar yeak lia, byk pahala lia....

Salina@IbuAqil said... Reply To This Comment

uishhhh menariknya.. ;)

mamalieyna said... Reply To This Comment

sedapnyeee...ari tu mcm nak menerai jugak..haih rege mahai benor..ihiks.. =P

eB ezrin said... Reply To This Comment

gambor g2 pakai compact pn cantek tau... i lioke :)

AnneRaini said... Reply To This Comment

kak sy pon teringin nak makan eskrim tu sbb asik tgk kat iklan jek... tp kena thn nafsu sbb eskrim kat rumah banyak lg tak habis... (sy mmg kurang makan eskrim..time teragak jek makan)

Lelord said... Reply To This Comment

cam menarik je...tp aku x suka eskem vanila.
sundae mekdi tu masa zaman2 kat uitm kengkawan heboh doh gilakan sundae aku xde perasaan pun sampai la skang
kalau kat sini pun belikan utk najlaa aku jamah sesudu dua jek

Dee said... Reply To This Comment

dee dh mkn magnum almond smlm..manisnya coklat tu kan..huhu..

Sari Yusa Ibrahim said... Reply To This Comment

kuatnya semangat Lia, lagi kuat semangat nak dapatkan magnum tu ya.. huhu... paddle pop pelangi tu, duluuuuuuuu seminggu sekali akak beli, kumpul duit sek baru dpt mkn.. ;)

JaJa'Z said... Reply To This Comment

kak lieya..mahnum tu la pebret jaja skang..bulan ni rasanya 5 btg dah kot makan..hehhe..jaja suka yg dalamnya perisa vanilla...