October 04, 2011

Hujan di pagi hari......

Assalamualaikum......

alhamdulillah hujan di pagi hari.....sejuknya cuaca kat luar tu usah dikata...ketaq2 mandi pagi td, hujan lebat tanpa henti sejak pukul 6 pagi td...risau juga sbb bila hujan mmg ssh sikit lah nak anta anak2 pi sekolah sbb kene bawa bujang kecit ni kan....biasanya klu hujan lebat mcm ni aku mmg tumpangkan je kakak2 ni naik bas sekolah.....

bila hujan td mya/fiqa ni dah sibuk2 x sabar nak pakai sweater baru dia org (sebenarnya da dr smlm kepochi nak pakai sweater tu...tp x hujan kan....so pending lah...) last weekend masa baba balik ( x sempat melangkah ke dalam umah pun masa tu....sabo jer lah....) terus merengek nak sweater baru....yg lama tu dah sempit n x selesa di pakai...pastu x der hooded plak.....sibuk cakap kawan2 kat sekolah bila hujan semua pakai sweater ada hooded tu.....hurmmmmm....syokkan jadi anak2....minta je lah ye nak....ptg tu juga b'desup baba bawa pi HARI HARI...alaaa....

~ ni la.......cinonet jer la plak gmbr ni...huuuu...ini pun ehsan google ~

~ hahhhh...kemain seronok lagi anak2 dara ni dapat pakai sweater yg di idam2kan sejak semalam.... ~

~ damya klu suruh posing mmg no.1....tgk je lah gaya kaki tu... ^______^ klu snap kat hp mama ni x cukup sekali..nak b'kali2 sampai dia puas....haduiii lah...layankan je...klu fiqa plak mmg ssh suruh b'aksi dpn kamera.....keras kejung jerk... ~

~ kat luar pun gmbo lagi....suruh mms kat baba... ^____^ ~

bila tgk anak2 gembira hati mama pun b'bunga........klu blh apa ajer yg anak2 minta akan cuba mama/baba turutkan tp kene 'tapis2' juga la kan....klu yg di minta x membawa kebaikkan mmg x lulus ler.....



p/s: dr mlm td dok sibuk mencari resepi FRAMBOZEN KENARI dah lepas raya baru sibuk2 nak buat...haihhhhh.....x tau knp mmg terasa nak makan sgt2...



6 cerita dari hati:

zaidah said... Reply To This Comment

ala...ala...comelnyer dua beradik nie nak gie skolah ngan sweeter baru....

AnneRaini said... Reply To This Comment

comelnyer dak tembam berdua ni ye...

kak mengidam ker?????hehehe...

p/s:kalo buat frambozen tu sy nak sikit tau...

wahida said... Reply To This Comment

pandainya si damya tu posing...


cantik sweater tu nok..

Sari Yusa Ibrahim said... Reply To This Comment

sekali pandang dah macam kembar budak2 ni.. hehe.. isk! AKak pun teringin gak frambozen kenari tu.. hihi

Mamaleesya said... Reply To This Comment

cumilnye hooded sweater diye...pinjam bole hehe

mamalieyna said... Reply To This Comment

alolo...comeinyee....^_^..adiknye takde ke..hee~