November 23, 2010

keletihan yg sering bertamu....


huh...lamanya x update blog kan...maklum lah cuti lama...( w'pun aku x bekerja...)

start dr ptg jumaat tu..aku pi ambik MIL kat kampung....malam tu mak n abah tido kat sini....

pagi sabtu anta dia org balik ke kampung...

jd,kami pun b'rehat2 kat kampung sampai hari isnin...memandangkan minggu tu rakyat Johor cuti panjang sempena hari Keputeraan Sultan Johor....

ragam anak2 bila kat kampung...sgt lah memematkan..tambah lagi skrg mmg cepat sgt rasa letih,maklum ajelah bby kat dalam perut ni dah memasuki fasa minggu yg ke-33...

nak marah bimbang nnti mak pulak yg sedih tgk aku garang mcm 'harimau bintang'!! klu kat umah mmg kene marah aje lah anak2 ni..

sekarang ni klu nak keluar pi b'jalan pun kene fikir byk kali....perut ni rasa 'berat' sgt....nampaknya hajat nak ikut ayah pi MAHA kat Serdang terpaksa lah aku batalkan....mmg sungguh x larat......

mlm td en.suami ajak pi cari dim sum (blm b'akhir lagi misi ni.... ) kat GIANT pelentong,sbb kawan dia kata kat sana ada jual frozen....

aduhai...t'kial2 aku nak mengejar langkah en.suami yg laju mcm ribut bila b'jalan....t'cicir aku kat belakang...puas2 b'pusing kat bahagian frozen...tp bayang dim sum pun x nampak...klu dumpling mmg byk ler.....

aku yg dah x larat ni mmg rasa dah malas nak b'jalan lagi...ikut hati mmg nak balik ajer....tp en.suami kata dia nak try pi tgk kat TESCO Tebrau pulak....

nak tau dapat ke x dim sum tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuu......!!!!

ni gambar2 kami masa makan2 kat Tesco....x byk pun...


~ as usual la kakak mmg suka makan sup cendawan kosong jer....~

~ alahai...hilang pulak mata mama sebelah!!!..... ~

~ ohohoho....gambar close-up ni nampak clear lubang hidung adik..ekekekeke......~

~ sambil makan dok pandang abg2 n akak2 main kat playground...tp baba x bagi join sbb dia org main sgt kasar n ganas....risau jd apa2 nnti......~

4 cerita dari hati:

wahida said... Reply To This Comment

hai welcome back lia!! rindu nak tgk anak2 awak..ada pun gambar...

dieya said... Reply To This Comment

tak sabar nak tau adakah pengembaraan upin & ipin mencari dim sum sudah berakhir..???

cepat2 sambung next episode kay :-D

Mamamya said... Reply To This Comment

wahida...

haieee.......lia pun rindu kat kawan2...lama x update blog kan.... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

dieya...

he3...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!