May 10, 2010

Apa resultnyer???

petang tadi balik jer en.suami belikan aku 2 barang nie.....







haduiiii...nampaknyer dia mmg betul2 mengharap ada 'sesuatu'...aku plak yg takut & bimbang dia akan kecewa....tp aku tawakal jer...b'doa dalam hati mudah2an Allah makbulkan doa kami...tp kan...(iklan jap ea...) aku x tau apa motif dia belikan pati ayam brand tue...aku sah2 mmg x blh nak telan...dah ler perut mmg tgh x brp nak sihat nih.....wlu apa pun aku cakap kat dia "terima kasih baba....nnti mama minum ea...." ( tp ntah bila lah....x janji....) and the result is.....dub...dab...dub...dab...........................................................................................

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

~ terima kasih yer sudi scroll jauh2 gini...heheheh...sajer nak surprise..jgn mareeeeeeee........~











Alhamdulillah...syukur pada yg Esa...akhirnyer penantian selama 3 tahun berakhir dgn sebuah kegembiraan.... Hadiah Hari Ibu yg paling bermakna dalam hidup aku....semoga aku akan di anugerahkan kesihatan yg baik di sepanjang tempoh kehamilan kali ini...klu ikut pengalaman dulu aku sebenarnyer x penah kene morning sickness....tp kali ni lain mcm rasanyer...org kata setiap anak b'beza ragamnyer.....

Damya dah sibuk bertanyer...baby mama girl or boy?? sapa nama? bila nak keluar...? hehehehe..... dulu masa aku bersalinkan afiqah dia masih kecik & x faham apa2 lagi...masa tu umur dia 1 tahun 2 bln...baru jer pandai b'jalan.....

Terima kasih pada sahabat2 yg sama2 mendoakan berita gembira ini....i love u all's.....



21 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

tahniah2...wah ko yg menang la ek. jaga diri leklok is

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

wah!!!!!!!! happy nye awe..heheh...awe plak yang dup dap dup dap..tahniah kak, jaga diri ye kak...bguslah....Alhamdulillah...heheheh...

Sha@Mama TinaAzra said... Reply To This Comment

Allahuakbar! akhirnya kan.. tuhan makbulkan doa korang. Aih..aku & lelord kena usaha lagi nnt nih..

Unknown said... Reply To This Comment

lelord... tq la...aku doakan lps ni ko plak ea...mana tau made in qatar pulak... :D

Unknown said... Reply To This Comment

hawa... terima kasih awe..hehehe...still xcited n rasa mcm x caya lagi nih...;D,apa pun alhamdulillah...syukur sgt2....

Unknown said... Reply To This Comment

along... alhamdulillah...kali ini Tuhan permudahkan doa aku utk dapat bby lagi...sbnrnyer aku dah redha n tawakal jer dgn rezeki yg ada...tp tu lah...rezeki dariNya kan...syukran3....

pasni aku doakan giliran ko n lela pulak yer....;)

sarah kalam said... Reply To This Comment

wah seronoknye...alhamdulilah...
take care...

.M.A.M.A. .D. said... Reply To This Comment

Congratz mama...jaga diri baik2 tau.

Zaidah said... Reply To This Comment

tahniah mamamya...jaga kesihatan bebaik tau...:)

Unknown said... Reply To This Comment

sarah... tq yer..

Unknown said... Reply To This Comment

mamadanish... terima kasih... :D

Unknown said... Reply To This Comment

zaidah... tq..doakan lieya sihat yer... :)

Rose said... Reply To This Comment

tahniah lia....semoga sihat dan selamat yer

Unknown said... Reply To This Comment

salam pagi sis..
tahniah yer..
suka nyer.............................
hope baby boy....jgn buat kerja kuat2...bykkan rehat tau

Unknown said... Reply To This Comment

ros..terima kasih yer...tahniah utk ko jg..aku rasa due kita lbh kurang jer ni...aku doakan kali ni bby x der apa2...insya'allah...jaga diri n kesihatan elok2 yer...

Unknown said... Reply To This Comment

ayu... terima kasih..akak doakan lps ni ramai lagi kawan2 akak yg akan dapat bby.... :D

dieya said... Reply To This Comment

congrats lieya! seronoklaa mya and fiqa nak dpt adik ya :-) wishing you a smooth pregnancy!

Unknown said... Reply To This Comment

dieya... tq2...:) harap2 di beri kesihatan yg baik sepanjang 9 bulan 10 hari nie....amin. mya & fiqa mmg very xcited nak tunggu her new baby...harap2 boy la kan....

Amy said... Reply To This Comment

akak...tahniah ye...jaga diri n jaga kesihatan baek2 taw kak...;)

honey amour said... Reply To This Comment

uwaaaa,,nak preknen jugak..mi amor...mau anak baru boleh..??

alinalan said... Reply To This Comment

wahhh tahniah!! suke tengok bila org lain pun dpt 2 palang tuh... congrat again!