May 01, 2010

TAG SENYUMAN PALING MENAWAN

dah lama amy tag aku nih...sian dia mesti dok2 tunggu2 apasal la aku x buat2 tag nih...sorry yer dik...busy sikit akhir2 ni....ngalahkan student yg nak ambik final exam lak...hehehehe.....

tag ni sbnrnyer 2 in 1... tag & contest... contest ni asal kejadiannyer datang dari blog cikchentazetty (mmg manis senyuman dia weih...klu dia peserta kompom menang....btlll..ikhlas nie) x caya korang tgk pic kat bawah nie....


nie aku sertakan sekali syarat2 nak join contest smileeeee ni... (copy/paste jer dari blog cik penganjur)

1:contest nie terbuka tuk semua peringkat umur.
2:1 gambar je( GAMBAR ANDA)...sape masukkan lebih2 otomatik akan di rejek oleh ai...*hahhahahha gelak jaat*
3:gambar mestilah senyum yang memang ikhlas.....senyum lebar 2 da max... =)
4:gambar BERSEORANGAN..... (kalau atok nenek nk join tgu next contest k)
5:mestilah menjadi follower miss chentazetty
6:sediakan entri khas contest ini dalam blog u all n link kan kepada ai...
7:senangkan????? jgn lupe tag kan kawan2 anda minimum 4org... (kalau follower anda xramai boleh di maapkan..) make sure org anda tag 2 tau bahawa dia telah di tag kalau xnk kena saman.. (jgn woo skng semua stok saman2 je)

so...skrg time nak tayang gmbo sndrik plak....




cikchentazetty ni pesan soh xplain "naper anda suka senyum?" aku mmg sentiasa murah dgn senyuman n suka gelak jer...sapa2 dah kenal aku..mmg tau la aku camana...sbb bagi aku selain senyuman itu 1 sedekah yg paling mudah n tiada kos...senyuman itu juga merupakan 1 terapi hati yg paling baik...klu kita asyik dengan muka yg masam kelat b'likat (ekeke...belikat???) dan tentulah hati kita pun akan jadi camtu....hidup biarlah sentiasa happy...lagipun senyum tu blh buat kita awet muda tawww....korang nak cepat nampak tua ker?? x yah pi botox2 tue...sentiasalah senyum dgn ikhlas...x mo senyum plastik yer.....org kata klu kita sentiasa senyum rezeki pun senang masyukkkkk...alhamdulillah...rezeki jgn di tolak....musuh jgn di cari kan...kan..kan....


syarat t'akhir...kene tag 4 org plak...

mamanajla
kasih
ayu
jaja

(aku tag dia org nie sbb aku tau dia org mmg suka senyum.....)

p/s: pada sesiapa yg aku x tag tp nak join contest ni...sgt di alu2kan....sila klik kat sini yer CLOSING DATE IS 20HB MAY... lama lg tue...sempat lagik klu nak join.....



6 cerita dari hati:

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

ala dah wat..entri tu awal b4 contest ni..camne ek?

Unknown said... Reply To This Comment

hawa... yer ker?..x per lah hawa....

Lelord said... Reply To This Comment

uishhh senyuman menawan nih...kang aku wat le

Unknown said... Reply To This Comment

lelord...aku dah tgk kat blog tadi...btl2 mengancam la senyuman tuh..ekekekekeke!!

Kasih Suci - Mama Damia said... Reply To This Comment

nnt Kasih jwb tag tu ye..

Admin said... Reply To This Comment

huhu xboleh menang jugak nie..maaf