May 20, 2010

Tiru gaya mama....

kadang2 di kala hati gundah gulana...terhibur juga dgn gelagat anak2....pagi tadi masa aku keluar dari bilik air...damya sibuk nak nak simpul tuala kat kepala mcm aku buat...adik pun apa lagi...tumpang sekaki....meh layan gambar dia org...

~ sempat lagi buat peace....~

~ huhuhuhu....comel pulak...~

~ peace adik yg x jadi....hihihi~



16 cerita dari hati:

JaJa'Z said... Reply To This Comment

geramnyaaa tgk fiqa....!!! mujur dia nak tiru style mama dia yg ni..buatnya dia nak tiru style mama dia kemban kuar bilik air mcm mana? hehhe

dieya said... Reply To This Comment

comelnya! muka adik tu mmg sangat2 iras mama dia laa!

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

mak ai kak...comelnye anak akak ni...ni mesti selalu tgk mama dia lah ni...heheh

Siti Ruhayu Ab Rahman said... Reply To This Comment

alahai..........comelnya..
bijak sungguh anak2 kak lia....kikiki..bila nak jumpa lagi?

Lelord said... Reply To This Comment

is..bukan mes smgt lagi damya aku tgk..
ritu ms g umah ko semangat gak..ni macam tambah jek huhuhu

mamalieyna said... Reply To This Comment

hikhik..anak2 nak membesar kan, nak tiru aksi org dewasa saje..comei2 niiee, gewaamm!

Kniedaz said... Reply To This Comment

amboi2..geram nak cubit pipi dua anak dara nih..bestnya ada anak pompuan

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said... Reply To This Comment

mak ai kak...comeynye anak akak ni..
pandai plak dia tiru gaya mama dia..so sweet lah akak..:D

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja....

wallah...klu dia tiru yg gaya kemban tu menangis fasha sanda tgk huahuahua..!!!

Mamamya said... Reply To This Comment

dieya...

tq..heheh..tp ramai yg kata fiqa byk ikut muka baba dia.... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

awe...

mama dia pun comel tau....kueng3!!!

Mamamya said... Reply To This Comment

ayu...

terima kasih....insya'allah ada rezeki & panjang umur kita mesti jumpa lagi....

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

btl lah...bukan main selera lagi dia makan skrg...mak aku pun cam x caya jer klu tgk dia makan...lg2 kalu lauk tlor grg mata kobau...fuhhh...b'tambah2...berat pun 30kg ni....seram gak aku...klu smpi besau x slim.. :D

Mamamya said... Reply To This Comment

ieyna...

hehehe...ayep pun comei gak... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

kniedaz...

lieya plak teringin nak dapat anak lelaki...yg hensem cam anak2 kniedaz tue...

Mamamya said... Reply To This Comment

mamadanish....

hehehehe...terima kasih...budak2 ni mmg cepat jer meniru gaya org...tu yg kadang2 kene berhati2..takut nak meniru benda2 yg x elok pulak.... :)