May 03, 2010

Selamat Hari Lahir mak & abah...

Hari ni adalah Hari Ulang Tahun Kelahiran Mak yg ke-51 & Abah yg ke-62 (bapa mertuaku), kebetulan besan ni sambut b'day yg sama.....

Pada mak& abah...k.lg doakan mudah2an mak & abah di panjangkan umur...dapat melihat anak2 n cucu2 yang semakin m'besar dgn sihat...., sentiasa di berkati dan di rahmati olehNya....di beri kesihatan yg baik...

~ kak long saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayang mak.....~

~ mya & fiqa bersama nenek tersayang.....~

~aduhai...puas dah godak2 folder...jumpa ni jer gambaq tok wan bersama fiqa...~

~ bapa mertuaku yg sangat sporting...sentiasa ceria & happy go lucky!! ~

11 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

hepi besday mak....moga panjang umo, murah rekeji, murah cucu hehehhehe

tuk abah komando pun sama gak

Lelord said... Reply To This Comment

* adehhh rejeki

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

ramai sambut besday mak bulan ni ye...semoga para ibu di dunia ni mendapat rahmat Allah..amin...

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord : tq ea....bulan mei ni mmg penuh dgn hari2 istimewa termasuk b'day ko... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

awe : terima kasih....amin2!!

Nora Asfa said... Reply To This Comment

Selamat ulangtahun kelahiran buat kedua-duanya..
Semoga di anugerahkan oleh Allah kesihatan yang sihat dan berbahagia bersama keluarga tersayang.

mamalieyna said... Reply To This Comment

Selamat Hari Ulangtahun utk kedua2nya! moga sihat sentiasa dan berbahagia selalu ok! ^_^

zAnNa@mAMaBaTriCE said... Reply To This Comment

wah...sgt kebetulan yerk kak...mak akan ngan pak mertua akak sama tarikh lahir...

alahai....bila nengok gambar ayah mertua akak nie kan......senyum sorang2 zana...dulu dia rajin kacau zana ngan si liza...ada jer modal dia....tarik rambut kitaorg ler apa ler.....kelakar tau ayah mertua akak nie....

Mamamya said... Reply To This Comment

mamalieyna...

terima kasih...

Mamamya said... Reply To This Comment

kak nor...

terima kasih atas doa kak nor utk mak & abah lieya... :)

Mamamya said... Reply To This Comment

zanna...

heheheh...abah mmg kelakar ornyer..dulu masa blm kawin abah pun selalu sakat akak..x sangka sekarang dah jadi menantu dia pulak...hehehe...sapa x kenal wak lambak kat tenggaroh tu....hehehe