May 17, 2010

Suamiku mengidam spagetti.....

Biasanyer orang yg mengandung mengidam macam2 kan....tapi kali lain pulak....dari semalam en.suami request nak makan spagetti bolognese....tp smlm x sempat nk buat..sbb masa dia minta tu...senja hampir melabuhkan tirainya....daging kisar yg dalam peti ais tu pun masih kejung...( kalau lah di baling ke dinding...blh retak seribu tuh....) aku mmg agak pelik masa dia kata nak makan spagetti sbb sblm ni dia mmg tak suka makan...aku selalu buat waktu adik aku yg bongsu dtg ke rumah...kalau x mmg aku sorang la yg makan...dia klu makan ada la 1-2 sudu....itu pun tumpang yg ada kat pinggan aku.....tp kali ni dia beria nak makan......hmmmmmm......layan je la kan....bukan ssh pun nak membuatnya.....

Jadi,untuk tidak menghampakan permintaannya aku buat spagetti utk sessi minun ptg arini...tp kan..td dia call..balik lambat sikit sbb nak pi gym dulu ( macam ben ashaari jugak....heheheh) tp dia bukan blogger tau...huhuhu... ~iklan... tp yg aku musykil skrg nih...sesuai ke menu ni utk org yg baru 'membakar' segala lemak2 yg berkumpul simpul kat badan tu.....hadoiiii......

x per la baba....esok pi gym lagik yer....he3....

~ antara bahan2nya....~

~ x der bekas yg cantik2 so,guna jer la loyang ni utk bakar sos n meatball...~

~ ready untuk di makan......alhamdulillah 2x tambah encik suami makan...lupa dah niat nak diet...ekekekeke ~


5 cerita dari hati:

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

hah ok lah tu kak...benda senang...sat gi tibe nak makan durian berbijikan kurma..mana nak cari..huhuhu

mamalieyna said... Reply To This Comment

nyum2x..lapo lak rasa bila layan gambo mknanan pepagi ni..mintak ceket.. =P

Mamamya said... Reply To This Comment

awe...

hehehe...itu mmg buah pelik yg mmg x kan dapat smpi ke hujung dunia... :D

Mamamya said... Reply To This Comment

ieyna...

alahai...tu spagetti segera jer ieyna...segan nak bagi rasa... ;)

JaJa'Z said... Reply To This Comment

wah!!! sedapnya!!!!