May 07, 2010

Award "HAPPY MOTHER'S DAY"

Tq to "ibu aqil" sbb sudi bagi award yg sgt sweet nih...rasa terharu pun yer...x sangka hampir 4 tahun aku tlh b'gelar mama...satu anugerah yg sgt indah & tidak ternilai dariNya...alhamdulillah aku di beri peluang untuk menjadi mama pada 2 org permata hatiku mya & fiqa...anak2 mama yg comel & sentiasa buat mama ceria dengan ragam dah kerenahnyer...

Doa & harapan mama semoga kakak & adik akan jadi anak yg berjaya...di dunia & akhirat...AMIN.

~ mama sayang kakak & adik...~

Dengan rasa amat berbesar hati aku nak bagi award ni pada semua sahabat2ku yg bergelar mama..ibu & ummi,semoga kita semua akan menjadi ibu yg mithali...


8 cerita dari hati:

mamalieyna said... Reply To This Comment

nak ambik tempek kt umah kite eh! ^_^

*selamat hari ibu! ^_^

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

seronoknye dapat hadiah ye..hehe..comel anak2 akak

farah said... Reply To This Comment

selamat hari ibu ye mama damya:)

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said... Reply To This Comment

sama2 kasih dear... :o)

BIONIC WOMEN said... Reply To This Comment

selamat hari ibu....

Khadijah Zek said... Reply To This Comment

Happy Mother day...=)

honey amour said... Reply To This Comment

cantik award tu..

Nora Asfa said... Reply To This Comment

Alolo.. comelnya anak-anak Lieya..

kesempatan ni nak ucapkan
Selamat Hari Ibu :)