May 03, 2010

facebook x blh login...?

selamat pagi N bertemu kembali buat sahabat2ku.....moga semua sihat n ceria di pagi isnin yg sgt damai rasanyer hari ni.....dah sarapan ker? aku minum milo 'O' panas + biskut jer pagi nie....mesti seronok kan bercuti di hujung minggu bersama keluarga.....aku x ke mana pun...melayan ragam anak2 n en.suami jer kat umah......

aku nak share something dgn korang semua.....masa on laptop td biasanyer aku mesti login kat fb dulu...barulah pi kat blog, tp bila aku 'klik' kat login jer....."service unavailable" knp yer..?????? aku jer ker atau korang pun camtu juga?

sbnrnyer smlm aku baru ambik album kahwin adik (adik aku kawin bulan mac aritu) so,dia minta aku tolong upload gambar kahwinnyer kat dalam fb sbb sekarang dia tgh operasi kat sepadan Indonesia....nak tunggu aku pos ke sarawak mmg lambat sbb ramai lg x tgk album tu...yg tuan punyer badan dah tentulah x sabor nak tgk....klu aku pun....tp fb plak x bulih nak buka....

ada sesapa yg kene cam aku juga ker.....???


4 cerita dari hati:

tinie & thahir said... Reply To This Comment

sama la mamamya..
geram kan..

Lelord said... Reply To This Comment

is aku on ok jek

Unknown said... Reply To This Comment

tinie... tu la..knp yerk..confused lak nih....

Unknown said... Reply To This Comment

lelord...eh..yer ker..apasal aku x blh ea...line sini ada problem ker??? adohai....