May 18, 2010

selamat ulang tahun ayananda & bonda tersayang........


Selamat hari lahir yang ke-54 untuk ayah & yang ke-51 untuk mak....semoga di lanjutkan usia...dimurahkan rezeki...diberi kesihatan yg baik olehNya...sentiasa dipelihara & diberkati dari yg Esa....

klu ikut plan asal sbnrnya majlis mini family gathering ni nak buat pada 29hb mei...sbb nak buat majlis 3 in 1. b'day mak 3hb mei,b'day ayah 15hb mei & my 8th anniversary 31h mei....tp di sebabkan ada masalah teknikal yg x dapat di elakkan...majlis ni di buat pada 15hb mei...iaitu masa b'day ayah.....
kali ni majlis di raikan kat umah adik aku...kat Taman Nusantara,Gelang Patah...dari pagi dah mula rewang masak soto...( harap maaf sbb gambar x sempat nak ambik pun....) mmg meriah bila ramai2 kumpul...semua adik b'adik ada kecuali adik aku jauh nun di sarawak.... ayah sampai dah ptg sbb dia ada hal yg perlu di selesaikan....jadi, t/hari tu kami makan2 dulu....mlm baru ada sessi potong kek....niat di hati nak buat kek sendiri tp masa x mengizinkan so, mr.secret recepies la yg jadi sasaran.......

~ kek coklat indulgende utk mak & ayah...tp anak cucu yg makan lebih....heheheh~

~ xcited nak pakai cermin mata.....!!~

~ mata stim....hihihi~

~ minah posing terlebih sudahhhh.....~

~ nuha batrisya yg sgt seksi....hehehe...x tahan panas kat umah pak ngah....bila nak pasang air-cond nie..???~

~ meriah dgn cucu2...tahun depan tambah lagi 2 org...alhamdulillah~



2 cerita dari hati:

mamalieyna said... Reply To This Comment

Alhamdulillah..moga2 terus dilanjutkan usia mereka ye! ^_^..Amin..

*waaah ijonye rumah! =P

Mamamya said... Reply To This Comment

ieyna...

terima kasih.... huhuhu...umah tu mmg colorfull..hijau+kuning sbnrnya...pastu kat dapur pink terang+putih.... :D