May 15, 2011

Selamat Ulang Tahun yg ke-55


alhamdulillah....hari ini genap umur ayah 55 tahun....

alhamdulillah hari ini ayah masih diberi peluang melihat anak2 n cucu2nya.....

alhamdulillah hari ini ayah masih diberi kesihatan yg baik....

alhamdulillah hari ini ayah masih lagi mampu bekerja.....

syukur alhamdulillah di atas kurniaanNya....

semoga ayah akan sentiasa diberkati n dirahmati olehNYA........

~ ayah.....kak long bangga jadi anak ayah.....ayah seorang yg x penah kenal putus asa...ayah yg berjiwa besar....~

Ayah
tiada kata indah untukmu
melainkan lafaz aku sayang padamu
tapi aku takut
takut melihat pandangan matamu
takut melihat wajah seriusmu
namun
aku dapat melihat akan kesedihanmu
sedih melihat kerenah anak-anakmu
sedih melihat perjalanan hidupmu.

Ayah
kau sentiasa dihatiku
pesananmu sentiasa di mindaku
nasihatmu sentiasa di jiwaku
amanahmu sentiasa di hati putihku.

Ayah
kaulah idolaku
kaulah yang satu
dan tak mungkin bertukar ganti.

.

~ ayah n mak sebenarnya sama2 meraikan ulang tahun pada bulan mei...mak 3hb mei ( ulang tahun yg ke-52 ) tapi masa tu dek kerana sibuk menguruskan anak2 yg x sihat...aku x sempat nak buat n3 khas utk mak.....xper lah mak kongsi n3 ni dgn ayah yer mak..... ^____^ ~

~ kenangan atok melayan afiqah kat kandang kambing kesayangan atok.... ~



8 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

selamat ulangtahun cikleman...ooo mak pun in mei ek..

ekekeke aku pun mei gak Is..nak adiah tau

JaJa'Z said... Reply To This Comment

selamat ulang tahun untuk ayah kak lieya...nak kambing sekor blehhhh? nak panggang golekkk..slurppp..sedap tuhhhhhh

azila said... Reply To This Comment

selamat ulangtahun utk ayah n mak akak...semoga sentiasa dipanjangkan usia dan kesihatan yg baik:)

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

selamat ulangtahun...semoga ayah akak sehat selalu amin

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

tq sohabat...

aku ingat b'day ko...dah set kat hp aku...29 mei kan.... ^____^

hadiah....tunggu ko balik ke tanahair :D

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja...

terima kasih jaja...blh2 tp kene hulur lah duit RM2500/sekor kambing...pastu nak golek ke nak guling2 ke..semua bulih....hehehehe....

Mamamya said... Reply To This Comment

zla...

aminnn....terima kasih zila....

Mamamya said... Reply To This Comment

awe...

terima kasih awe....