May 31, 2011

ada apa antara en.suami dan salih yaakub....???????

sebenarnya dah penah nak buat n3 ttg isu ini tp asyik x jadi jer....^___^ tiba2 pagi ni tgk gambar2 pengantin baru salih yaakub & em ,hati tergerak nak share cerita....

sejak awal2 perkahwinan dulu ramai yg dah tegur wajah en.suami ni seiras dgn salih yaakub.....bukan ajer kawan2 terdekat tp ahli keluarga pun ramai yg tegur...aku plak x pasti tang mana persamaannya tu...aku tgk mcm x der jer...huhuuuuu.....

masa aku tgh buat n3 ni pun afiqah kata "ehhh...mama...baba jadi pengantin dgn sapa tu??? " adohaiiiii....ngeri mama dgr dik oiiii....biarlah wajah mereka ni seiras tp jgn lah en.suami ni ikut jejak langkah salih pulak......minta dijauhkan lah.......AMIN...AMIN...AMIN......

~ cuba korang tilik2.....adakah????? tang mana yg sama tue....???? klu ada yg sama pun aku rasa kat hidung dia org ni kot....kot lah... (erkkkk....bini baru salih kata dia kenan kat salih ni tang hidung dia tau.....bahaya nih......!!! ) ~

walau apa pun tahniah lah pada salih kerana telah selamat diijabkabulkan dgn Samihah binti Sheikh Ali (blh tgk gambar pernikahan mereka di SINI )

dan ada lagi satu persamaan disini bila baca hmetro td....isteri ke-4 salih ni berbintikan "Sheikh Ali" serupa dgn nama en.suami...... ^___^

~ salih yaakub & samihah sheikh ali....semoga mahligai yg dibina akan kekal hingga ke akhir hayat...amin ~

~ isteri2 yg sgt mulia hatinya...namun aku x kan mampu jadi spt mereka.....bukan senang n berkongsi kasih w'pun ganjarannya 'payung emas' ~



15 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

hahahhahaha nak tergelak guling2

bentuk muka ngan yg kurang rambut tu kot...jgn maraaa eaa

JaJa'Z said... Reply To This Comment

tahnya..tang mana yang sama ek..hanya jauhari yg mengenal manikam kak..hehhe...betu tu kak..memang ganjarannya besar..payung emas di akhirat nanti..tapi rasanya tak termampu diri ni nak menanggung...

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

huhuuuu...x der maknanya aku marah ko....

bentuk muka ker??? aku rasa en.suami tu muka dia mcm lbh bulat sikit dr salih klu tang rambut yg kurang tu aku setuju...heheheeee...

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

sama tang hidung kak...heheh

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja...

akak pun x tahu tang mana yg serupa sgt tuh..dah 9 tahun kawin rasanya mcm x der lah sama pun....tp bila dah ramai sgt yg menegur...rasanya mmg ada kot cuma akak jer yg x perasan....

btl tu jaja....w'pun besar ganjarannya....akak mmg x punya kekuatan mcm isteri2 salih tu....

Mamamya said... Reply To This Comment

awe...

iyer ker??? alamak.....bahaya nih..!!

Farah Shamsudin said... Reply To This Comment

sama tang idung tuu.. farah pun tak sanggup cam isteri2 salleh tuu..

farhana_aziz said... Reply To This Comment

erm biasa macam tu kan kak..kita yg bini ni tak nampak pun muka suami sama dengan sape-sape.agaknya dah tgk ari2 kan..:p

saya pun tak sanggup walaupun ganjarannya payung emas..huhu.mtk dijauhkanla..

Nur-nba said... Reply To This Comment

Salam.. Kak, memang ada iras2 muka SY la..

My Bloggie ! said... Reply To This Comment

memand ade iras2 !! haha rambut. muka. hidung. ngeeee

Mamamya said... Reply To This Comment

farah...

iskhhh...bahaya nih klu sama tang hidung...^____^ akak pun x sanggup dik...madu itu manis tp bermadu itu sgt2 lah pahit.....

Mamamya said... Reply To This Comment

farhana...

akak pun rasa mcm tu juga lah...tp masa mula2 kenal dulu pun akak x penah rasa dia iras SY...:D

akak pun x nak...minta dijauhlah kita semua yer...amin.

Mamamya said... Reply To This Comment

nur...

ye ker nur...alamak!! ^___^ niarlah iras muka jgn ikut jejak langkah SY udah ler....

Mamamya said... Reply To This Comment

adik...

ye la tuh.... ^___^

mamalieyna said... Reply To This Comment

hikhik..hati2...ngee...

tulah semalam pun bila baca paper n tgk gmbr tu..terus terdetik di hati..mulianya hati isteri2 dia..for me..oooh no~