June 02, 2011

dimanakah letaknya HATI?????

x mampu nak kata apa bila baca kisah INI.....

kenapa ada manusia yg tergamak melakukan perkara spt ini....di manakah letaknya hati????



p.s: bercucuran airmata mengenangkan sikap manusia yg berhati batu ini......


4 cerita dari hati:

juliaakmal said... Reply To This Comment

hishhhh memang binatang orang tu..haiwan pun tau sayangkan anak..ni manusia takde hati perut...cukup geram pada manusia2 durjana nie.....tak sanggup rasanya mendengar atau melihat bayi2 yang tak bersalah diperlakukan dan dibunuh dengan kejam....naluri seorang ibu pastinya tersentuh termasuklah akak..terasa sayu dan sebak sangat kesian sangat kat baby.....teringat kat anak2 kat rumah....

wahida said... Reply To This Comment

tak payah tanya di mana hati, sbb org2 ni tak dikurniakan hati!! huh!!

Hanis Azla said... Reply To This Comment

nak tgk pun tak sampai hati.. tp org yg buat tu tergamak melakukannya.. sedih betul.. minta dijauhkan anak keturunan kita dari menjadi org yg tidak punya hati sebegitu..

Kakzakie said... Reply To This Comment

Dah tak terkata kakak Lia. Kalau tak nak pun janganlah campak sampai macam tu sekali. Syaitan ada dihatinya.....