August 03, 2011

faster....faster.....

pagi ni x sempat nak taip panjang2 lah..konon2 mlm td nak buat n3 autopublish tp x berkesempatan...udahnya slps bersahur n solat subuh td terus taip laju2 sbb jap lagik en.broadband akan dibawa pergi oleh en.suami masuk office.....kunjungan rakan2 akan di balas lewat malam nnti yer......

moh kita jamu mata dgn aksi komando jr. ni....skrg dah pandai pose bila mama ambik gmbr ^___________^ good boy!!!

~ mata saya yg bolat..... ~

~ sayang tuala buchuk saya.....senang klu guna tuala sbb blh basuh2...klu bantal buchuk tu payah lak nak mencucinya.....~

~ smileeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... ~

~ suka tgk dia buat muka cenggini...mcm nak gigit jer pipi tuh... ~

~ ni pun antara pose kegemaran firas.....asyik nak tunjuk lidah jerk...haihhhh....ok lah..sampai sini dulu......jumpa esok yer....selamat berpuasa...~



p.s: semalam juga damya hanya mampu bertahan smpi pukul 4 shj...sedih juga lah sbb tinggal beberapa jam je lagik....mulanya dia ok tp masa balik dr mengaji kawan sblh umah blh plak citer dia minum air masa balik sekolah...damya apa lagi...terus laju jer airmata bercucuran minta nak minum jugak...puas juga lah memujuk tp bila tgk dia mmg dah x larat sgt x sampai hati nak memaksa......x per lah hari ni cuba lagi.......pelan2 kayuh.....dia sbnrnya tahan x makan...cuma x tahan haus....lg pun cuaca smlm mmg panas terik.....




8 cerita dari hati:

juliaakmal said... Reply To This Comment

yelah Lia...cuaca sekarang nie mmg panas n terik...akak pun semalam sakit kepala bagai nak gila...tapi alhamdulillah larat lagi menyediakan juadah berbuka...walaupun cik abang kata beli jerlah....tapi gagahkan juga...anak2 pulak time x sekolah nie nie x boleh tahan haus...kul 12.00 mulalahnak minum nak minum...x taulah hari nie ..hari pertama sekolah dlm bulan puasa....tunggu jerlah....

Lelord said... Reply To This Comment

takpe lama2 nanti cukup la sehari

Kakzakie said... Reply To This Comment

Kakak sukalah tengaok Firas. Senyum, mencebik, terjelir semuanya cantik belaka.

Kakak puasa dia kacau tak?...

AnneRaini said... Reply To This Comment

Firas comel...bulat betul mata dia...

anaconda said... Reply To This Comment

amboi2 anak bujang,samala macam si awwal da pandai pose.

ieja amieja said... Reply To This Comment

bukan main lagi dia possing kan..hurmmm dah makin besar mkn hencem la..wat kakak pelan2 kayuh.. xpe nnt lama penuh pose 1 hari..pas tuh 1 bln..

Hanis Azla said... Reply To This Comment

comelnya firas tu.. mata bulat, pipi mulut.. mmg rasa nak cium2 aje.. biasalah waktu belajar berpuasa ni, kita yg tak sampai hati tgk bila dah nages2 mcm tu sbb tak larat kan..

lieyalatif said... Reply To This Comment

SEMANGAT DAH si firas comel nie....suke tgk die sengih2 tuuu...cute....mesti selalu jadi mangse gomol kan lia...same laa mcm kat umah....dayyan selalu jadi mangse gomol kiteorg waakaakakakaka.......

ish lia, kire damya dah lulus tu.....tahan die sampai kepetang...takpe...esok2 tambah lagi sejam.....lame2 cukup sehari...budak2 ni takleh pakse...kang jatuh sakit.....lain lak jadinyer....