December 29, 2010

ronda2 lagi ker?

hahhhh...mmg itu lah aktiviti kami....ronda2 lagi...tp bukan lah ronda ke mana pun...jalan2 dekat sini2 jer...

arini kami pi pej.pos sbb nak pos ubat utk mak teh (adik ipar) yg aku beli semalam.....lps tu kami pi teman en.suami pi service n tukar minyak hitam kete sbb hujung minggu ni adik nak pinjam pi segamat utk hantar cu yg cantik manis tueeeeeeeeee.....

alhamdulillah cu dapat sambung degree kat UiTM kampus Segamat..... (kampus kesayangannya...huahuahauha......!!!!) relax la cu....next sem blh tranfer....don't worry....ngeeeeee!!

lps service kete kami pi makan2 kat Restoran Baser...kat cni mmg terkenal la dgn menu nasi ayamnya....kat kota tinggi ni ada beberapa cawangan Restoran Baser ni...tp kita org selalu p yg kat belakang bangunan Mara..sbb tuan punya kedai tu ada bau2 bacang dgn en.suami...eeheheh...so, klu makan2 ni mmg selalu dpt xtra....ngeeee.....suka2!!!

pastu pi kedai buku plak....bawa damya n afiqah pilih buku2 yg dia suka....aku n en.suami mmg sgt2 suka belikan dia org buku b'banding mainan....biarlah buku tu koyak sana sini pun x per.... ( walaupun mulut mama ni kdg2 pot pet pot pet juga lah....) at least dia org blaja juga menulis n membaca.....next n3 nnti aku citer pasal anak2 n buku2 ceritanya yerk.....

kali ni layan dulu lah gambar2 kami nie......

~ pejabat pos Kota Tinggi...lengang jer sbb pagi2 mmg x der org sgt..... ~


~ sempat posing sblm baba sampai.... ~

~ service n tukar minya hitam kete.....~


~ aksi2 stuntwomen....budak yg mmg x reti dok diam.....~

~ kat mana baba pegi kat situ jugalah dia nak ikut...puas di marah...tpx makan saman....~

~ yg ni beli kat kedai buku...utk kakak n adik conteng2 apa yg dia org suka....klu x semua kertas yg ada dia org nak conteng pastu sepah sana sini....~

~ sebahagian buku2 yg di pilih kakak n adik... ~

5 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

ooo congrats tuk azie. hehehhe bukan kampus kesayangan kite gak ke Is

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

tq...

sayanggggg...byk kenangan manis kat situ...rindu kat kawan2....uhuhuhu

azila said... Reply To This Comment

tahniah utk adik k.lia...wahh,byknya buku..nanti babay lahir, leh tlg bacakan utk baby lak..bedtime story:)

Mamamya said... Reply To This Comment

zila...

terima kasih....

alhamdulillah anak2 mmg suka bila mama dia bacakan buku...lbh2 lg bila nak tido...setakat ni dah 2 buah buku yg damya dah blh hafal.....

My Bloggie ! said... Reply To This Comment

perghhh nak marah ni nak marah !!! hehe segamat kesayangan ye. hampeh toll la.. kak, susah2 jek kak kene servis keta plak.. hmmm nak tggu atok tukar keta besa sket lahh. beg cu je besa mcm anak gajah.. keta pak ngah xmuat.. :DD