December 29, 2010

Bravo HARIMAU MALAYA!!!!!!!




Alhamdulillah akhirnya berakhirlah penantian selama 14 tahun....

semua org dah tentunya x mau ketinggalan utk buat n3 ttg kejayaan pasukan malaysia "HARIMAU MALAYA"....w'pun aku x dapat tgk perlawanan bola ni sepenuhnya sbb spt biasa lah berebut channel dgn anak2 tp dapatlah juga mencelah tgk kejap2.....

jiran2 sebelah bersorak kemain lagi..semangat sungguh kan....aku suka.. ^___^

w'pun b'macam cabaran sepanjang pasukan kita berada di Indonesia..alhamdulillah rezeki ttp berpihak pada pasukan kita.....bravo n tahniah sekali lagi....

td tgk berita kat Buletin Utama (TV3) pasukan kita siap kene naik kete perisai lagi....dan terpaksa batalkan sessi latihan semalam sbb khuatir ttg keselamatan...

apa pun cabaran telah berakhir...w'pun kalah malam ini tp Harimau Malaya ttp dapat menjulang Piala AFF SUZUKI 2010 dgn kemenangan agregat 4-2...






3 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

huhuhu seb bek aku dpt tgk tru tenet, member bg link. tahniah malaysia

mamalieyna said... Reply To This Comment

puas hati sesangat malaysia menjulang piala AFF tu...bestt! kt sini pun walaupun kaw sunyi sket, tp bila score gol tadi, tetiba je bising suara memasing menjerit. termasuk la umah eina ni..hehe..

syabas n tahniah buat team malaysia kan3x..!

☆ lieya latif ☆ said... Reply To This Comment

tu ar lia...puas ati tgk game semalam...fahmi laa tera betul....dpt kite cuti sok....

rate2 blog update pasal AFF suzuki nie....hihihi