December 01, 2010

Pengubat hati adik.....

hehe...ini sambungan n3 kakak pi ikut atok tgk MAHA.....

masa adik kene tinggal dia spt k'hilangan.....kejap ke depan,kejap ke belakang...maklumlah kawan b'gaduh n lawan b'cakap x der...

dia x nangis tp asyik bertanya "mama...mana kakak??"

"mama....blh x kita pi ambik kakak skrg??"

"mama...kenapa kakak masih x sampai2 lagi...?"

sedih juga tgk dia mcm tu...klu kakak ada mmg lah asyik nak b'gaduh jer......tp bila kakak x der mmg dia terasa sunyi.....

so...utk mengubat hati adik....baba belikan hadiah birthday in advance...klu ikutkan lg 2 minggu b'day adik...dah lama mmg dia mengidam kan hadiah ni.....tp di sebabkan adik tgh sedih skrgkan... mama & baba layankan je la keinginan dia tu.....

nak tau fiqa nak apa???

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

~ tgk lah tue....happynya muka dia.....~

~ testing2!!!....... ~

~ habis 1 rumah dia round2..... ~



6 cerita dari hati:

Lelord said... Reply To This Comment

wahhh kaler pink...aritu besday kakak atok bg beskal kan

JaJa'Z said... Reply To This Comment

tak berebut dengan kakaknya ke? adik dapat beskal baru?

Mamamya said... Reply To This Comment

lelord...

he3...85% semua brg2 dia org ni kaler pink.....a'ah...ni balik kampung kene lah angkut basikal kakak bawa blk umah....

dulu nasikal tu tinggal je kat umah nenek sbb kakak takut naik basikal....

basikal adik yg kecik n rendah ni pun ketar2 dia nak naik.... :D

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja...

kakak dah dapat....hadiah b'day atok bagi.....sama je dgn adik punya nih....cuma kakak punya besar sikitlah....

mamalieyna said... Reply To This Comment

cian dier kakak takde eh..ajak mama la main gaduh2x..hehe..

waa cumel beskal dia, kaler pink! ^_^

Mamamya said... Reply To This Comment

iena...

mmg kesian sgt kat dia...maklum lah kawan b'ckp n gaduh x der.....

nasib baik kakak pegi cuma sehari..klu seminggu kompom demam rindu la nampaknya....

gaduh dgn mama mmg hari2 iena....ngeee...^_____^