December 03, 2010

n3 xpress!!!

selamat t/hari....

n3 dah t'lewat lg....sgt busy arini sbb sibuk rewang2 kat umah jiran......maklumlah musim cuti sekolah ni bermakna musim pengantin sana sini......

layan jer lah gambar ni yerk.....nak jalan2 pun x sempat,insya'allah klu sempat nnti baru pi ziarah kawan2 yerk....

~ sempat ambik gambar kat depan umah nenek....berlatar belakang kan pokok2 orkid nenek....ngeee ~

~ bergambar dgn pengantin pulak.... Selamat Pengantin Baru Utk Nurul Azlia & Garry (gambar pengantin lelaki x dak...x sempat nak ambik.....may be next n3 nnti) ~


6 cerita dari hati:

wahida said... Reply To This Comment

mmg musim cuti sekolah kan? rajin lia rewang yer...

mamalieyna said... Reply To This Comment

musim org kenduri kawen sana sini eh skrg ni kan..best la..kita kt bandar ni, tk merasa sgt..huhu..takde sedara..jiran tetangga pun takde sgt lg sini..perumahan baru kan..

oooh cun bergambar berlatr belakngkan orkid!

Citarasa Rinduan said... Reply To This Comment

kak lia..
ayu abadikan nama kak di entry BLOG OH BLOG


KAK, wah...orkid mak kak, mmg cun2 ooo..
oh yer apa khabar mak? semoga mak sihat..

Mamamya said... Reply To This Comment

wahida...

jiran depan umah mak ni....kene la m'rajinkan diri pi rewang....bukan rewang buat keje pun rewang makan kuih jerk...ehehehe... ^___^

Mamamya said... Reply To This Comment

iena....

mmg tgh musim ni iena...mak kata tipa minggu mmg ada jer majlis kawin sana sini.....

kt kg mmg terasa meriahnya...klu kat taman umah lia tu sama juga mcm kat tmpat iena....sepi je...

orkid mak tu...kami mmg tgh semangat menanam orkid skrg nih...he3...

Mamamya said... Reply To This Comment

ayu...

terima kasih ayu..akak x sempat lg nak pi jengah..maklum lah b'cuti kat kampung ni mcm2 agenda ada....x sempat nak buka blog sgt....nnti aku pi tgk ye...

alhamdulillah mak dah sihat sikit...tp rutin dialisis mmg kene buat.....

ada byk lg orkid mak tu...yg kat beli MAHA x sempat nak tanam lg...sibuk rewang jer... :)