February 09, 2011

Tanhiah Bro eQbal....

sorang lg blogger dapat masuk paper...klu dulu Ben masuk majalah Rapi....kali ni giliran bro eQbal pulak....

sebagai rakan blogger aku pun tumpang gembira dgn pencapaiannya......dah spt yg aku janjikan pd bro eQbal tempohari....awal pagi aku dah dapatkan paper KOSMO...(aku x penah beli paper ni...biasanya beli Hmetro jer)

~ KOSMO Rabu 9 hb Feb 2011...akan di simpan utk kenang2an....~

~ nak kenal dgn pemilik http://www.eqbalzack.com/ jom terjah ke SINI~



6 cerita dari hati:

eqbalzack said... Reply To This Comment

salam...
sungguh2 terharu...
abg eq nak berkongsi pengalaman dengan blogger2 lain supaya blogger skrg jangan kejar duit je, ilmu tu lagi penting. belajar setinggi yg boleh..sambil2 tu boleh berblogging...
terima kasih sekali lagi..

eqbalzack...

☆ lieya latif ☆ said... Reply To This Comment

WAH GLAMER GITU....rezeki ni dpt masuk paper kan......

shamsiah shamsuddin said... Reply To This Comment

tahniah gak kat blogger abg eq...
contoh teladan zaman kini

Mamamya said... Reply To This Comment

abg eQ..

salam n tahniah sekali lagi...:) sya tumpang berbangga dgn pencapaian abg eQ semoga akan lebih succes di masa hadapan....

Mamamya said... Reply To This Comment

lieya...

a'ah kan...mmg rezeki ni....bukan senang kan nak dpt peluang mcm ni...

Mamamya said... Reply To This Comment

shamsiah...

ye betul tu...tumpang bangga dgn kejayaannya... :)