February 28, 2011

Bicara ttg nuffnang...

~ thank u nuffnang...lain kali muncul lah byk kali yerk.... :) ~

terima kasih Nuffnang...akhirnya keluar jugak iklan kat atas tue...bukan senang weh...nuffnang nak bagi kuar iklan kat situ...lbh2 lagi blog 'sekadar dipinggiran' mcm blog aku nih......

org lain dah lama ada nuffnang...aku baru nak masuk bulan ke-4....klu korang tanya aku bab2 nuffnang ni...awal2 aku mmg angkat bendera putih!! mmg 'buta' lah ttg ilmu nak naikkan earning nuffnang nih....ada juga aku baca kat blog2 yg pakar ttg nuffnang....tp x penah apply pun kat sini....

masa nak sign up dulu pun atas tunjuk ajar dari sohabatku..sapa lagi klu bukan lelord....aku join pun utk suka2 bukan lah utk meraih pendapatan sampai beribu riban....tp honestly bila tgk acc nuffnang bertambah.....senyum tu meleret gak smpi ke telinga...ngeeeeeee.....TERIMA KASIH PADA KAWAN2 YG SUDI KLIK2 KAT TABUNG KELUARGA tu....lain kali klik byk2 lagi yer....ngeeeeeeee ^___^

aku tau n3 kat blog ni pun biasa2 ajer....kisah aku n anak2...kisah keluarga..adik2 n kawan2.....update pun paling byk 3 n3 sehari...tp mostly biasanya 1 jerk.... (janji update kan..kan..kan...)

~ alhamdulillah ada juga peningkatan..drpd x der apa2 kan...~

korang punya nuffnang mesti dah byk kali cash out....aku ni bila la agaknya yerk...wink!!!



11 cerita dari hati:

☆ lieya latif ☆ said... Reply To This Comment

tak pe lia....lame2 mest ade...lieya pun dulu lame gak nak naik iklan tu...lepas tu syukur dah 3 kali gak laa tunai cek tu...rezeki anak2 kan heheehehehe.....

Lelord said... Reply To This Comment

hehehhee usaha tangga kejayaan

aku bunya BE takde lagi tuk 2011...setia menanti

JaJa'Z said... Reply To This Comment

hehhe..jaja yang dah 2 thn lebih berblog ni pun baru ada seratus lebih duit nuff..tapi jaja tak nak cashout lagi..biar la dulu duit tu kat situ...heheh

mamaarifakeemaisy said... Reply To This Comment

takpe pelan2..sikit2 lama2 membukit la tu//heehee..eina dl pun camtu..alaaa kita letak tu sampingan je kan..bukan motif utama nak wat duit pun..hee...suka2 kam..

Kakzakie Purvit said... Reply To This Comment

Rasa dihargai oleh nuffnang ye... syukur impian terlaksana.

Unknown said... Reply To This Comment

lieya...

btl2..lama2 insya'allah mesti ada peningkatan kan...lia buat pun utk suka2 je lieya...tgk org lain tepek kat blog...gatai2 nak juga..:)

Unknown said... Reply To This Comment

lelord..

ya betul!!!! tunjuk ajarku sifu...!!!! ekekekeke....

Unknown said... Reply To This Comment

jaja...

x per jaja...ada juga rezeki utk jaja kan...akak ni dah 4 bulan x sampai pun RM10.. :) alah..suka2 je....klu dapat alhamdulillah,blh beli gula2 utk anak2....ngeeeee.....

Unknown said... Reply To This Comment

iena...

betul tu iena..buat utk sampingan jer...suka2 ;D

Unknown said... Reply To This Comment

kak zakie...

a'ah kak...ucapan penghargaan utk sumbangan yg telah diberi... :)

dieya said... Reply To This Comment

my blog is so far ad-free. tapi kalau buka blog org, mana2 ad yg nampak tu dieya terus klik je. dapat gak cash kat org tu kan. macam mana laa redmummy bleh dapat ribu2 sebulan kan? juta2 org agaknya klik2 ad kat blog dia ;-)