March 21, 2011

cerita org demam.....

terima kasih atas ucapan n doa dari kawan2 kat n3 "bila.............",pagi ni cuma tekak jer masih perit n kepala rasa pening2 lalat....

malam tadi pukul 9 aku dah masuk tido, kepala mmg sgt2 pening n berat....mata pun nak terkatup jer.....anak2 dgn en.suami,aku mmg x tau apa2...sedar2 dia org dah masuk tido pukul 10.30 malam....

arini ni nak masak apa pun x tau...plan nak buat laksa penang..tp tgk cuaca kat luar tu sejuk jer...esoklah baru buat........ ( mood org demam ni mmg malas sajer....)

pagi td damya request nak makan sardin & telo dadar...alhamdulillahhhhhhhhhhh......eloklah nak oiii...mama ni mcm malas jer nak masak yg heavy2...kebetulan lauk ayam masak kicap semalam pun ada lagik...cukuplah tu kan....

~ taraaaaaaaaaaaa...sardin dah siap masak...mama masak awal arini sbb nak cepat rehat n guling2 dgn firas...ngeeeeeeeee~

~ telo dadar...sbnrnya sedap makan masa panas2...tp aku malas nak kemas dapur 2-3kali...so,masak jer lah.....~

~ ayam masak kicap semalam....tp makin sedap tau!! aku klu masak kicap apa2 pun (ikan @ ayam) mmg suka letak kentang byk2....anak2 pun suka....kdg2 masak sardin pun aku boh kentang.....peminat kentang...ngeeeeeeeeeeeeeee~

nak jugak tepek gambar hero nih.....

~ pipi gebusss....~

~ masih juga guna botol ada BPA.....sedihhhhhhh,minggu ni nak pi cari jugak......~

~ sebenarnya sekejap jer dia pakai cap nih....x sampai 10 minit!! keapala asyik dok b'pusing2 jer tanda dia x selesa pakai menda nih.....~


p/s: gembira lps baca email dari jepun yg dilanda tsunami....terima kasih ye kak....i lap u...!!!!! ^____^



7 cerita dari hati:

JaJa'Z said... Reply To This Comment

kak..selera kita samaaaaa..baru jek jaja pos kat entry hari sabtu kot.jaja buat ayam masak kicap..pastu boh kentang...jaja suka boh kentang..dlm sardin pun kadang2 jaja letak jugak..best2...ada sekali jaja pernah makan..dalam sardin boh suhun..akak try la..sedap jugak tu....

☆ lieya latif ☆ said... Reply To This Comment

BETUL TU lia....kalo masak kciap atau sardin mmg suke boh kentang..sodap kan...lagi2 kentang tu goreng dulu heheheeeheh.....

bagus anak dare tu...mcm tau2 jek mamadie tak sihat...order lauk pun simple2.....mmg terbaik regu tu lia..sardin ngan telor dadar...bertambah2mkn wooooo heheeheh

comel nye laa firas...geram tgk....tu laa lia, lieya pun lepas dengar cite pasal botol tu sume terus buang..seb baik kat umah mmg ade avent punye botol.....so skrang ni lieya gigih beli online jek, mgu lepas beli tommy tippee.....minggu ni nak beli lagi MAM....lieya selalu beli kat sini je...penghantaran pun okey

http://www.onebabyworld.com

hana said... Reply To This Comment

salam lia....
nnti pos laksa sarawak satu tan eh! wakakakakaka... xde la acah ajer..hihihi...

take care mudah2an cepat sembuh! cubitkan budak tembam tuh!!

Sha@Mama Tina said... Reply To This Comment

hoho..geng lagi. aku pun kalau masak kicap & sardin mmg akan letak kentang banyak2..kalau masak lemak kuning apalah lagi kan..sekilo kentang maunya..

dah demam2 ni sardin pun sodap la mama oii.. :)
cepat sembuh..sian org2 dirumah tu ngeee....

mamalieyna said... Reply To This Comment

aduhai..tak sihat ke?..lmbt lak eina tau..huu~ maapkan saye...pepun hope dh ok ye..

oooh rindu plak pd masakan sardin..ngee..

eeiii geram la tengok firas tu, pipi bumbum! ^_^

Citarasa Rinduan said... Reply To This Comment

kak........ayu dh cari botol susu free BPA...
harga rm 32.90, JENIS PES

http://infinatelove83.blogspot.com/2010/06/botol-susu-elak-kecacatan-otak-baby.html

dieya said... Reply To This Comment

ehh menu damya hari sama ngan aunty dieya laa! pagi tadi (eh.. semlm laa kira kan) breakfast nasi lemak sambal sardin.

firas takmo snow cap kuning laa mama.. firas nak beret ijooo :-D