March 24, 2011

penghibur hati mama & baba...

biarkan gambar berkata-kata...........................


~ kakak yg ceria..............~

~ mari mengaji......anak2 dara ni mengaji pun rambut t'keluar2....byk main jer....~



13 cerita dari hati:

Kakzakie said... Reply To This Comment

Kalau comel-comel ini duduk dekat rumah kakak memang selalu kena culik bawa masuk rumah kakak ajelah jawabnya....

Kakak dah belajar iqra` ye...... tahniah...

JaJa'Z said... Reply To This Comment

tu lah..baru je nak cakap..rambut bersepah2 keluar..hehhehe..bebudak, biasa la tu main lagi banyak dr mengaji...

penat dah gaya komando jr tu berposing..hehhe

☆ lieya latif ☆ said... Reply To This Comment

alahai....comelnye lia....geram tgk...kalo depan mate ni sure lieya dah cubit2 pipi tu hihihihi....alah biase la tu budak2 kalo bertudung mmg camtu laaa...kejap jek elok...lepas tu siap laa rambut tekuar2 heeheheheeheh...

firas dah meniarap ke...cepat gak nie.....nanti leh kawan ngan boboy auntie yeak hihihihi....

✿ etiey erywan ✿ said... Reply To This Comment

alalhai comelnya si kakak.. sejuk hati ibu

Mamamya said... Reply To This Comment

kak zakie...

heheheh....klu dekat blh ajer kak..silap2 akak x culik dia org yg pi 'serah diri'...:D

alhamdulillah...setakat ni nampaknya anak2 ni cpt belajar n dah kenal huruf..semangat dia org ni nak belajar mengaji kak.....kdg2 balik sekolah terus nak mengaji...:D

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja...

tu la...puas mama m'jerit suruh mengaji elok2...saba je lah...

kmdo jr. tu kemaruk meniarap...letak telentang je menangis...sbnrnya blm pandai pun meniarap sendiri..tp dah sibuk nak meniarap jer...

Mamamya said... Reply To This Comment

lieya...

ye la kan...puas dah b'ckp suruh pakai elok2..tp x maunya....ikut selera dia jer....

sbnrnya blm pandai sgt tp kemain suka klu ditiarapkan....t'hangguk2 kepala tu...:D

ok auntie nnti blh baik ball dgn bby boboy sama2 yer..... :D

Mamamya said... Reply To This Comment

etiey...

he3...terima kasih....

wahida said... Reply To This Comment

montel2 la anak2 ko liya...geram aku!!

Hanis Azla said... Reply To This Comment

comel2 anak dia.. chubby betul pipinya.. geram tgk..

dieya said... Reply To This Comment

hahaha gambar mya yg 1st tu kelakar betul! ceria habis gi ngaji!

patutlaa sampai nak demam si kmdo jr. dibuatnya.. dah laa kena posing, kena himpit laa pulak :-D

tapi muka firas maintain cool! rambut dah tumbuh balik sikit2 eh?

Sha@Mama Tina said... Reply To This Comment

hehehe..comel2 is..geram!

Citarasa Rinduan said... Reply To This Comment

alhamdullilah.......
suka lihat anak2 kita membaca iqra`.......umai pun dah pandai baca 4 Qul dan al fatihah....
syukur sangat2..

firas......nanti pandai mengaji macam kak long yer..