April 18, 2011

100 hari sudah....



alhamdulillah hari usia firas genap 100 hari....klu ikut org2 lama kiranya ni baru habis pantang nih....dah blh lasak2 sikit lah....

firas sekarang semakin tembam ( tp baba kata masih menang kakak fiqa lagi....pipi dia mmg x der sapa blh lawan....) n dah blh senyum2 n ketawa klu dia agah......klu menangis & merajuk.. ya! ampunnnnn...suaranya satu taman blh dengar...^___^

~ suka sgt genggam tangan dia mcm ni...~

ramai yg kata muka firas byk ikut muka baba...cuma tang mata jer ikut mama...uhuhuhu...mata bolat!!!

~ suka sgt dgn gambar ni...nampak ketembaman pipi dia tuh...^___^~

~ firas ni sgt sgt cool orangnya....relax n steady...mmg betul mcm baba....~

~ see....bolatkan mata dia...masa ni batang hidung dah jadi kuning sbb firas tgh selsema n batuk....pesan nenek suruh bagi kunyit kat hidung n dahi tu sikit supaya hidungnya x sumbat....udanya jd kaler kuning lah batang hidung tue...hehehehe...~


13 cerita dari hati:

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply To This Comment

semoga anak akak sehat selalu

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said... Reply To This Comment

wah bulatnya mata dia, so cute la...semoga menjadi anak yang soleh..

Siti Indrawati said... Reply To This Comment

Seronoknya tengok anak2 semakin membesar dan sihat,semoga bb firas semakin tembam,lawan kakak tau,selalu buat exercise pipi..suh mama ajrakn yer firas hehehe..

Siti Indrawati said... Reply To This Comment

Seronoknya tengok anak2 semakin membesar dan sihat,semoga bb firas semakin tembam,lawan kakak tau,selalu buat exercise pipi..suh mama ajrakn yer firas hehehe..

wahida said... Reply To This Comment

alolololo...comel giler si firas ni...aku suka last pic tu...nampak sgt handsome!!
meh, auntie nak geget sikit!!

MamaEma said... Reply To This Comment

horeey..dah habbis pantang..erkh..saya pula yg terover..ahaks..

Mamamya said... Reply To This Comment

awe...

terima kasih awe....:)

Mamamya said... Reply To This Comment

anje...

terima kasih...moga jadi anak yg cute mcm balqis..:D

Mamamya said... Reply To This Comment

mak et

bila tgk anak2 semakin membesar ni..x terasa cepatnya masa berlalu....

huhuhu...nnti mama jar senaman pipi kembang kempis..^__^

Mamamya said... Reply To This Comment

wahida...

alalala...jgn lah gigit pipi sya..nnti kempis plak...uhuhuhu....

Mamamya said... Reply To This Comment

mamaema...

lia ni dah lama habis pantang...cukup 44 hari jer dah perpencak silat kat dapur n uruskan anak2...huhuhuhu

JaJa'Z said... Reply To This Comment

memang sian kalau bebudak kecik ni sakit kan..buat apa pun mcm tak kena jek...wah! pipi makin tembam..betul al kak...memang iras babah nya...maklumla komando junior...

Mamamya said... Reply To This Comment

jaja...

tp alhamdulillah....batuk/selsema firas dah b'ansur hilang...afiqah je yg x baik2....